Contact

Waarmee kunnen we je helpen?

Heb je een vraag over Albert Heijn, onze winkels of onze producten? Zoek dan eenvoudig een antwoord op je vraag. Kun je het antwoord niet vinden? Bel ons dan van ma-za tussen 8u. - 20 u. op 0800-77705.

Vragen & antwoorden

Wat zijn de openingsuren van mijn AH-winkel?
Informatie over openingsuren, telefoonnummers en adressen van onze winkels kan je vinden via onze winkelvinder.
Waar kan ik met een klacht terecht?
Vragen of klachten over de winkel kan je indienen bij de supermarktmanager of ondernemer van deze winkel. Daarnaast kan je ook altijd bellen naar de AH Klantenservice op telefoonnummer: 0800 777 05.
Ik wil graag informatie over allergenen in AH-producten?
De 14* door de wet voorgeschreven allergenen staan op de verpakkingen van de AH Eigen Merk-artikelen. AH heeft een aparte rubriek 'Allergie-informatie' onder de ingrediëntendeclaratie op de verpakking. Dit houdt in dat alleen allergenen die aanwezig zijn, vermeld staan bij de allergie-informatie.
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de kwaliteit van mijn aankoop?

Alle producten die je bij AH koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht je aankoop een kwaliteitsafwijking hebben, dan kun je deze omruilen voor een nieuw exemplaar of ontvang je op vertoon van het kasticket het aankoopbedrag terug.

We bieden ook onvoorwaardelijke smaakgarantie.

Waar kan ik melden dat ik een artikel mis in mijn Albert Heijn-winkel?
Het assortiment in de Albert Heijn-winkels wordt steeds afgestemd op de wensen en behoeften van onze klanten. We bieden de meeste keuze in A-merken en Eigen Merken waaronder het AH Huismerk, AH Biologisch, AH Excellent, en AH Basic. De ruimte in onze winkels is beperkt maar het aanbod van producten is zeer groot. Daarom moeten we keuzes maken en dit kan betekenen dat je wel eens een artikel mist. In dat geval helpt een medewerker in de winkel je graag aan een goed alternatief. Je kan ook contact opnemen met AH Klantenservice. De verantwoordelijke manager van het product wordt dan op de hoogte gebracht.
Ik heb geen AH Bonusfolder ontvangen, wat nu?
Als er geen nee/ja- of nee/nee-sticker op je brievenbus plakt, kan je jouw klacht over de bezorging hier melden. Ook kan je onze Bonusaanbiedingen online bekijken.

Soms vraagt een antwoord even geduld.

Bij de AH Klantenservice kunnen we jouw vragen bijna altijd direct beantwoorden. Veel informatie is voorhanden. Maar soms leggen we de vraag liever voor aan een specialist of aan de supermarktmanager van jouw winkel. In zo'n geval spreken we met je een tijdstip af waarop we contact met je opnemen. Overigens kun je ook in de winkel terecht met jouw vragen en klachten, bijvoorbeeld voor onze onvoorwaardelijke smaakgarantie.