Veelgestelde vragen over ‘Bonusaanbiedingen’
32 resultatenHoe werken Bonusaanbiedingen als ik online bestel?
Wil je ook online genieten van de Bonusaanbiedingen? Zorg er dan eerst voor dat jouw Bonuskaartnummer is gekoppeld aan je profiel onder ‘klantenkaarten’.
Als je je bezorgmoment kiest, zie je meteen welke Bonusaanbiedingen er voor jou klaarstaan op die dag. Handig, toch?
Goed om te weten:
De aanbiedingen die gelden, hangen af van het moment dat je je boodschappen ontvangt of ophaalt. Bestel je bijvoorbeeld zondag voor woensdag? Dan gelden de promoties van woensdag, niet die van zondag.
En bij acties zoals 1+1 gratis moet je zelf even beide producten in je winkelwagen leggen. Het gratis product komt niet automatisch mee.
Tip: Kies dus eerst je bezorgmoment, dan zie je altijd de juiste aanbiedingen voor jouw bestelling! Oh, en sommige promoties zijn alleen in de winkel te krijgen. Die herken je aan het grijze winkelwagentje met een streep erdoor.
Zo wordt online boodschappen doen nóg leuker én voordeliger!
Hoe werkt de AH Bonuskaart?
Met de AH Bonuskaart profiteer je het hele jaar door van extra voordeel. Elke week verrassen we je met nieuwe Bonusaanbiedingen, zowel in de winkel als online.
Wat kun je met de Bonuskaart?
- Je krijgt automatisch korting op alle Bonusaanbiedingen in de winkel en op ah.be.
- Je kunt zelfscannen in de winkel voor sneller boodschappen doen.
- In de AH app kun je je digitale Bonuskaart altijd bij de hand hebben.
Hoe krijg je een Bonuskaart?
- Gratis in de winkel: Haal je fysieke kaart op bij het onthaal van elke Albert Heijn-winkel.
- Online aanvragen: Vraag de kaart aan hier aan en voeg deze toe aan je profiel. Je vindt ‘m dan automatisch terug onder ‘Klantenkaarten’.
- Met de digitale Bonuskaart in de AH app of je account op ah.be mis je nooit een aanbieding. Wel zo makkelijk én voordelig!
Wil je extra Bonusaanbiedingen ontvangen? Personaliseer dan je Bonuskaart en activeer Mijn Bonus Box via de AH app. Je kan dan wekelijks vijf extra aanbiedingen kiezen.
Hoe werken de Bonusaanbiedingen?
Je profiteert van Bonusaanbiedingen door bij het afrekenen je (geactiveerde) Bonuskaart te laten scannen. Zo wordt de korting automatisch verrekend.
Bij acties zoals 2=1 of 3=2 betaal je een deel van het totaalbedrag:
- Bij 2=1 betaal je slechts voor één product en krijg je 50% korting op het totaal van twee producten.
- Bij 3=2 betaal je voor twee producten en krijg je 33,3% korting op het totaal van drie producten.
In de Bonusfolder en op onze website vind je prijsvoorbeelden van de artikelen die meedoen aan de aanbieding.
Goed om te weten: andere varianten van deze producten kunnen een hogere verkoopprijs hebben, waardoor ook de promotieprijs hoger kan zijn.
Hoe activeer ik de Mijn Bonus Box promoties?
Zo werkt het:
- Ga naar Mijn Bonus Box via de homepagina van de AH app.
- Klik op ‘Activeer’ bij de producten waar je korting op wilt.
- Je kunt maximaal 5 promoties per week activeren.
- Werkt het niet meteen? Sluit de app en open hem opnieuw.
Handige tips:
- Je bepaalt zelf wanneer je jouw promoties activeert, dit kan zelfs vlak voor het afrekenen in de winkel.
- Doe je je boodschappen online? Activeer je promoties uiterlijk op het moment dat je je bestelling nog kunt wijzigen (tot 1 dag voor levering).
Looptijd van de promoties:
- Elke vrijdag ontvang je een nieuwe Bonus Box.
- De promoties zijn geldig vanaf de maandag erop, precies zoals bij de gewone Bonusaanbiedingen.
- Bestel je online? Zorg dan dat de promotie geldig is op de dag van levering. Kies eerst een bezorgmoment, dan zie je de juiste Bonusaanbiedingen.
Wat te doen als een Bonusaanbieding niet verkrijgbaar is in de winkel?
Is jouw Bonusaanbieding uitverkocht in de winkel? Geen zorgen! Je krijgt dan een digitale reclamecheque waarmee je de promotie met één week verlengd krijgt. Deze korting wordt op je geactiveerde Bonuskaart gezet door een medewerker bij het onthaal.
Let wel: dit geldt niet voor op=op artikelen of producten die niet standaard in het assortiment zitten.
Koop het product alsnog in de week erop, scan je Bonuskaart bij het afrekenen en voilà - de korting wordt direct verrekend! Let op, dit kan alleen in de winkel waar je de reclamecheque hebt ontvangen, niet in andere winkels of bij online bestellingen.
Zo mis je nooit jouw voordeel!
Wat is Mijn Bonus Box en hoe meld ik me aan?
Heb je onze app nog niet? Download de app hier.
Hoe meld ik me aan voor de Bonus Box?
Aanmelden voor de Bonus Boxwerkt heel makkelijk!
- Stap 1: Download of open de AH app op je smartphone of tablet.
- Stap 2: Zorg dat je persoonlijke Bonuskaart gekoppeld is door op het Bonuskaart-icoon rechtsbovenin de app te klikken.
- Stap 3: Klik in de Mijn AH App op de Mijn Bonus Box tegel.
- Stap 4: Activeer de Mijn Bonus Box in de Mijn AH app.
- Stap 5: Activeer 5 van de 10 extra persoonlijke aanbiedingen en verkrijg deze door je Bonuskaart te scannen bij de (zelfscan)kassa.
Goed om te weten:
- Je kan gekozen aanbiedingen niet deactiveren.
- De aanbiedingen zijn geldig van maandag t.e.m. zondag.
- Niet alle producten vind je terug in Mijn Bonus Box. Het zijn producten uit het gamma van jouw voorkeurswinkel.
Gelden de Bonusaanbiedingen Combo Promo's ook bij online bestellen?
Nee, Combo Promo's zijn alleen beschikbaar in onze winkels. Je herkent dit makkelijk aan het grijze winkelwagen-icoontje met een streep erdoor in de Bonusfolder.
Welk assortiment kan ik online bestellen?
De beste en lekkerste producten van prijsfavorieten tot een exclusief online assortiment vol Bonusaanbiedingen kan je thuis laten leveren. Je vindt hier ons volledige online assortiment.
Heb je gezocht naar een product, maar kon je het niet vinden? Onderaan de pagina vind je de button 'Laat het ons weten'. Alle suggesties worden bekeken en soms al op korte termijn toegevoegd aan ons online assortiment, want dat is het lekkere van Albert Heijn!
Waarom kan je alleen gebruik maken van de Bonus Box via de AH app?
De wereld digitaliseert snel, en Albert Heijn wil graag vooroplopen als het gaat om slimme, gebruiksvriendelijke digitale oplossingen. Steeds meer mensen gebruiken een smartphone of tablet, en dat wordt alleen maar meer. Daarom is de Bonus Box speciaal ontwikkeld voor de AH app, zodat je altijd en overal eenvoudig jouw persoonlijke aanbiedingen kunt bekijken en activeren.
Hulp nodig bij het downloaden of gebruiken van de app?
We begrijpen dat niet iedereen meteen wegwijs is in digitale apps. Daarom werkt Albert Heijn samen met SeniorWeb, een organisatie die ouderen helpt om mee te doen in de digitale wereld.
Wil je hulp? Neem gerust contact op via SeniorWeb.
Zo zorgen we ervoor dat iedereen kan profiteren van de Bonus Box, op een manier die bij hem of haar past!
Een product uit Mijn Bonus Box is niet verkrijgbaar, wat nu?
Dat is natuurlijk vervelend. Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom een product uit jouw Bonus Box niet beschikbaar is:
Je voorkeurswinkel is gewijzigd
De aanbiedingen in Mijn Bonus Box zijn afgestemd op het assortiment van je voorkeurswinkel. Als je deze onlangs hebt aangepast, kan het zijn dat de promotie nog gebaseerd is op je vorige voorkeurswinkel.
Heb je geen voorkeurswinkel ingesteld? Dan kijken we naar de winkel waar je de afgelopen tijd het vaakst boodschappen hebt gedaan.
Het product is tijdelijk uitverkocht
Het kan zijn dat het product (tijdelijk) niet op voorraad is. Vraag in dat geval bij het onthaal in de winkel naar een reclamecheque. Daarmee kun je het product in de week erna alsnog aanschaffen tegen de oorspronkelijke promoprijs.
Zo proberen we je toch het voordeel te bieden waar je recht op hebt.
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
- Deze actie is inmiddels voorbij.
- Van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10.00* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
- Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kon tot en met 2 februari 2025.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.
Hoe werkt het als het gratis krasproduct ook in de Bonus is?
Mijn Bonus Box korting is niet verrekend. Hoe kan dat?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jouw Bonus Boxkorting niet is verrekend. Check eerst even het volgende:
Heb je de juiste Bonuskaart gebruikt?
Gebruik je een andere kaart dan degene die gekoppeld is in de AH app of op ah.be? Dan wordt de korting helaas niet toegepast.
Klopt de kaart wel, maar toch geen korting?
Dan is er mogelijk sprake geweest van een (tijdelijke) technische storing.
Wat kun je nu doen?
- Online gekocht? Vul dan dit formulier in. We zorgen ervoor dat het bedrag automatisch verrekend wordt bij je volgende bestelling.
- In de winkel gekocht? Ga met je kassabon even langs het onthaal in de winkel. Onze collega’s helpen je daar graag verder.
Zo zorgen we ervoor dat je geen voordeel misloopt!
Hoe activeer ik mijn AH Bonuskaart?
In 4 eenvoudige stappen activeer je jouw Bonuskaart:
- Log in of maak een profiel aan op ah.be of in de AH app.
- Vul je profiel aan met je persoonlijke gegevens.
- Ga naar je profiel en klik op ‘Bonuskaart activeren’.
- Bevestig je activatie via de e-mail die je direct ontvangt.
Goed om te weten:
Om je kaart te activeren, vragen we om je Bonuskaartnummer en een paar persoonlijke gegevens. Hiermee gaan we natuurlijk zorgvuldig om. Meer hierover lees je in ons privacybeleid.
Kan ik mijn Nederlandse Bonuskaart ook in België gebruiken?
Dat is helaas niet mogelijk. Een Nederlandse Bonuskaart werkt alleen in Nederland, en andersom werkt een Belgische Bonuskaart alleen in België.
Wil je boodschappen doen in België?
-
Haal dan een Belgische Bonuskaart op bij het onthaal van een Albert Heijn-winkel in België.
-
Deze kaart is oranje, en dus goed te onderscheiden van de blauwe Nederlandse kaart.
-
Heb je een Belgisch profiel? Dan kun je ook eenvoudig een digitale Bonuskaart aanvragen via ah.be.
Zo ben je ook in België altijd verzekerd van Bonusvoordeel!
Hoe werkt de actie met Krassen?
- Tijdens de Digitaal Krassen campagne ontvang je bij elke €15.00 één digitale kraskaart in de AH app.
- De actie geldt van maandag 9 juni tot en met zondag 29 juni. Inleveren kan tot en met zondag 6 juli.
- Zorg dat je de meest recente versie van de AH app op je telefoon hebt staan.
- Kras het artikel in de AH app open. Beantwoord je de vraag goed? Dan heb je recht op één gratis product.
- Wanneer je daarna het artikel samen met je bonuskaart scant in de winkel, of toevoegt aan je online winkelmandje wordt het artikel automatisch verrekend op je factuur of kassabon.
*Cadeaukaarten, boeken, telefoonkaarten, toegangstickets, loten, flesvoeding/babyvoeding tot 12 maanden en zijn uitgezonderd van deze Actie. Over het aankoopbedrag van deze producten worden geen Kraskaarten uitgereikt.
Er staat een fout in de Bonusfolder. Wat nu?
Soms sluipt er helaas wel eens een foutje in bij het drukken van onze folder. In de Bonusfolder staat 'Prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden', op onze website staat 'Typefouten en wijzigingen voorbehouden'. De prijs bij het afrekenen is de juiste prijs.
Heb je een foutje gezien? Meld het dan bij onze klantenservice!
Hoe werkt digitaal sparen?
Heb je online een bestelling geplaatst, dan worden je spaarzegels bijgeschreven op het moment dat we je bestelling voor je klaarzetten (ongeveer 5 uur voordat je je boodschappen ontvangt).
Wil je je spaaritem kopen in de winkel? Nadat je je Bonuskaart en een spaaritem hebt gescand, trekt de kassa automatisch het kortingsbedrag eraf van de spaarzegels die je in de app hebt gespaard.
Ik krijg de melding 'Bonuskaart is al in gebruik'. Wat moet ik doen?
1. Heb je al eerder een account aangemaakt?
- Ga naar ‘Inloggen’ op ah.be of in de AH app.
- Klik op ‘Wachtwoord vergeten’.
- Vul het e-mailadres in dat je mogelijk eerder hebt gebruikt.
- Maak een nieuw wachtwoord aan.
- Na inloggen vind je je Bonuskaart onder ‘Klantenkaarten’ in je profiel.
2. Geen account kunnen vinden?
- Maak dan een nieuw AH account aan.
- Vraag meteen een digitale Bonuskaart aan via je profiel.
- Of haal een nieuwe fysieke Bonuskaart op bij het onthaal in de winkel.
Zo kun je snel weer genieten van al je Bonusvoordeel!
Hoe kan ik een Bezorgbundel aanschaffen?
- Maak een AH-account aan (als je die nog niet hebt) en zorg dat je Bonuskaart is gekoppeld.
- Ga naar onze Bezorgbundel-pagina en kies de bundel die het beste bij jou past.
- Klik op ‘Bestellen’ en reken af via Bancontact.
De kosten van je bundel worden via automatische incasso (domiciliëring) afgeschreven van een particuliere bankrekening. Dit gebeurt in één keer, voor de volledige looptijd van de bundel, dus niet per maand. De incasso vindt plaats binnen twee weken na het geven van de machtiging.
Belangrijk om te weten: heb je een Bezorgbundel aangeschaft? Dan kun je je AH-account pas opzeggen zodra de bundel is stopgezet.