Wat vervelend dat er iets mis is met je levering. We helpen je graag.

Iets mis met een product

Iets anders mis met mijn levering

Onze fout. Melden of teruggeven is niet nodig. Meer dan 5 producten teveel? Neem dan contact op met de Klantenservice. Mogelijk zijn je boodschappen verwisseld met die van een andere klant.

We leveren je ongekoelde producten in een plooibox. Je betaalt 5 euro per box aan statiegeld en deze kan je gewoon de volgende keer mee teruggeven aan de bezorger.

Retourneer je de plooiboxen bij de volgende levering, dan verrekent de bezorger direct het statiegeld met het totaalbedrag. Dit staat niet op je bon, maar je kan dit controleren door 1 dag na levering je factuur online in te kijken via ah.be/facturen.

Leeggoed zoals flessen en bierbakken neemt de bezorger niet aan, deze kunnen bij een winkel ingeleverd worden.

Dit is veelal mogelijk voor onze houdbare producten en kan via dit formulier. Vers-, diepvriesproducten en kranten/tijdschriften kun je niet retourneren en je kunt maximaal 5 producten kosteloos retour aanmelden. Na het invullen van het formulier kun je de producten inleveren bij een AH Pick Up Point of bij het bezorgen van een volgende reservering.

Gaat het om meer dan 5 producten? Neem dan contact op met de Klantenservice. Bij een grote hoeveelheid (te bepalen door Klantenservice) kan 25 euro in rekening worden gebracht. Kunnen producten niet worden meegenomen worden bij je volgende reservering, dan plannen we op verzoek een nieuw ophaalmoment. Dan zullen naast 25 euro ook servicekosten (5 euro) in rekening worden gebracht.

Zorg dat je Bonuskaartnummer is vermeld onder 'Klantenkaarten' in je profiel. Voor Bonusbox aanbiedingen geldt dat je deze vooraf moet activeren in de AH app. Na het kiezen van je leveringsmoment zie je dan automatisch de Bonusaanbiedingen die gelden op die dag.
Voeg bij 1+1 gratis altijd 2 producten toe aan je reservering. Het gratis product wordt niet automatisch toegevoegd. Bij online reserveren geldt altijd het moment van levering of ophalen. Bijvoorbeeld: Als je op zondag je boodschappen reserveert voor woensdag, dan gelden de aanbiedingen van woensdag.

Toch geen korting gekregen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Online reserveringen zowel bij onze afhaalpunten als bij thuislevering kunnen uitsluitend met Bancontact worden betaald.
Het is niet mogelijk om met (elektronische) maaltijdcheques, creditcard, of bijvoorbeeld vooraf online via Paypal te betalen.

Openstaande verrekeningen

Je vindt het overzicht van alle openstaande verrekeningen op Mijn reserveringen

Praat met AH