AH Klantenservice
Het coronavirus brengt heel veel onzekerheid en vragen met zich mee. We realiseren ons meer dan ooit de belangrijke rol die Albert Heijn speelt in de voedselvoorziening. We doen er dan ook alles aan om ervoor te zorgen dat je veilig en prettig jouw dagelijkse boodschappen kunt blijven doen of je nou boodschappen doet in onze winkels of online. Op onze speciale pagina staan we elke dag voor je klaar met antwoorden op de meest gestelde vragen, informatie over genomen maatregelen en de nieuwste updates rondom het coronavirus.
Heb je een tip hoe we deze pagina kunnen verbeteren?
Met inmiddels meer dan 50 winkels in België zijn we steeds vaker in de buurt. We hebben ruime openingstijden en verschillende services per winkel, zoals zelfscan, bol.com afhaalpunten etc.
We doen ons uiterste best om jouw winkelbezoek zo prettig mogelijk te maken, maar het kan gebeuren dat je toch een klacht hebt naar aanleiding van je winkelbezoek. We proberen dit altijd zo goed mogelijk voor je op te lossen bij het onthaal in de winkel of via de klantenservice.
Elke week verrassend extra voordeel, speciaal voor jou, dat is Mijn Bonus Box. Wekelijks 10 extra promoties waarvan je er 5 kan uitkiezen om te activeren. Zo heb je elke week extra persoonlijk voordeel naast de reguliere Bonus.
Hoe het precies werkt en hoe je je kan aanmelden vind je hier.