Klacht over mijn levering

AH Klantenservice

Was er iets mis met je reservering?

Of er nou een product ontbreekt of dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product uit je reservatie, als je dit formulier invult dan vergoeden we het bedrag automatisch op je volgende factuur. Zo gebeurd!

Wist je dat je de verrekening(en) altijd terugvindt onder mijn reserveringen? Als we je boodschappen hebben bezorgd zie je het bedrag ook altijd op je factuur onder het kopje 'correctie vorige bestelling'.

Ik heb geen of te weinig kraskaarten ontvangen bij mijn online reservering, wat nu?

Dat is uiteraard niet de bedoeling, excuus hiervoor. Als je contact opneemt met onze klantenservice via één van de contactblokken onderaan de pagina, dan lossen we het graag voor je op.

Is er iets fout gegaan bij het afrekenen van je reservering?

We doen er alles aan om alle betalingen goed te verwerken, maar denk je dat de bezorger of de collega bij het Pickup Point een rekenfout heeft gemaakt? Neem dan eerst een kijkje op ah.be/facturen. Hier vind je de dag na leveren of ophalen je factuur waar je alle kortingen terugziet.

Klopt er dan toch iets niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Laat ons weten wat er niet klopt en wat je reserveringsnummer is, zodat we het kunnen oplossen.

Contact