Klacht over mijn reservering

AH Klantenservice

Was er iets mis met je reservering?

Of er nou een product ontbreekt of dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product uit je reservatie, als je dit formulier invult dan vergoeden we het bedrag automatisch op je volgende factuur. Zo gebeurd!

Wist je dat je de verrekening(en) altijd terugvindt onder mijn bestellingen? Als we je boodschappen hebben bezorgd zie je het bedrag ook altijd op je factuur onder het kopje 'correctie vorige bestelling'.

Wil je liever het product alsnog halen in je winkel of daar je geld terugkrijgen? Dat kan ook! Check dan eerst op onze website of jouw winkel een ‘ah.nl servicepunt’ heeft. Selecteer jouw winkel en vink onder 'filteren op services' Ah.nl servicepunt aan. Onze collega in de winkel zal wel altijd naar je factuur vragen.

Is er iets fout gegaan bij het afrekenen van je reservering?

We doen er alles aan om alle betalingen goed te verwerken, maar denk je dat de bezorger of de collega bij het Pickup Point een rekenfout heeft gemaakt? Neem dan eerst een kijkje op ah.be/facturen. Hier vind je de dag na leveren of ophalen je factuur waar je alle kortingen terugziet.

Klopt er dan toch iets niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Laat ons weten wat er niet klopt en wat je reserveringsnummer is, zodat we het kunnen oplossen.

Gerelateerde artikelen

Thuislevering

Alle info die je nodig hebt als je gebruik wil maken van thuislevering. Op dit moment is ons levergebied nog beperkt. Wil je dat we ook bij jou komen thuis leveren? Je kan ons helpen bepalen naar welke regio's we gaan uitbreiden. Laat je gegevens achter, dan houden we je met alle plezier op de hoogte!

Bekijk de details

Mijn Bonus Box

Elke week verrassend extra voordeel, speciaal voor jou, dat is Mijn Bonus Box. Wekelijks 10 extra promoties waarvan je er 5 kan uitkiezen om te activeren. Zo heb je elke week extra persoonlijk voordeel naast de reguliere Bonus.

Hoe het precies werkt en hoe je je kan aanmelden vind je hier.

Bekijk de details

Reserveren, wijzigen en annuleren

Of je nu voor het eerst een reservering plaatst, nog even snel iets wil toevoegen, of dat je je reservering toch plots moet annuleren. Hier vind je stapsgewijs een uitleg hoe je dit zelf op onze website of via de AH app kan doen.

Bekijk de details

Contact