Klacht over mijn levering

Veelgestelde vragen over Klacht over mijn levering

Er is iets mis met mijn levering. Wat nu?

Of er nou een product ontbreekt of dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product uit je levering, als je dit formulier invult dan vergoeden we het bedrag automatisch op je volgende factuur. Zo gebeurd!

Wist je dat je de verrekening(en) altijd terugvindt onder 'mijn reservatie'? Als we je boodschappen hebben geleverd zie je het bedrag ook altijd op je factuur onder het kopje 'correctie vorige reservering'.

 


Wat voor garantie biedt Albert Heijn?

Bij Albert Heijn werken wij hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw artikel. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kasticket mee.

Heb je je boodschappen laten thuisleveren? Vul dan het klachtenformulier in, dan zorgen we ervoor dat je het geld terugkrijgt bij je volgende levering.

Uitzonderingen

Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van het kasticket, in de originele onbeschadigde verpakking.

CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.

Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.

Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.


Er is iets fout gegaan bij het afrekenen van mijn reservering, wat nu?

We doen er alles aan om alle betalingen goed te verwerken, maar denk je dat de bezorger een rekenfout heeft gemaakt? Neem dan eerst een kijkje op ah.be/facturen. Hier vind je na levering je factuur waar je alle kortingen terugziet.

Klopt er dan toch iets niet?


Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?

Klacht over een product

Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.

Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.


Klacht over de winkel

Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.

Je kan twee dingen doen:

  • Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
  • Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt.

Ik heb de betaling van mijn AH Bezorgbundel teruggeboekt. Wat nu?
Dat kan natuurlijk gebeuren, maar het is wel belangrijk om dit zo snel mogelijk op te lossen. We zullen het namelijk niet nog eens incasseren.

Je kunt het bedrag zelf overmaken op IBAN: NL46INGB0702493368 t.n.v. Albert Heijn. Vermeld hierbij altijd je klantnummer en ordernummer. Zo voorkom je eventuele aanmaningen en extra kosten.

Hoe laat komt de bezorger?

Je geeft van tevoren zelf aan binnen welk levermoment je jouw boodschappen wil ontvangen. Binnen het tijdsblok wat jij hebt gekozen zal de bezorger je boodschappen bij je thuisleveren.

Zodra de rit ingepland is kan je op onze website en via de AH app zien wanneer we verwachten bij je te zijn. In de AH app kan je ook je meldingen inschakelen. Dan houden we je nog nauwkeuriger op de hoogte. Wel zo handig!

Wil je een melding ontvangen van de AH app met updates over je reservering?
Dat kan je in de AH app inschakelen. Klik op je profiel (poppetje rechts bovenin op homepagina)
Ga dan naar -> Instellingen -> Meldingen -> ‘Je reservering’.

Wil je toch liever een sms'je krijgen op het moment dat onze bezorger met zijn rit begint? Geef dit dan aan bij ‘berichten en e-mails' in je profiel op de website of in de AH app via Instellingen -> Meldingen -> Meldingen via e-mail en SMS.

Als de bezorger begint met zijn rit, krijg je een sms’je of een melding van de AH app als je deze hebt ingeschakeld. We kunnen het tijdstip van leveren niet op verzoek wijzigen.

Afmelden voor de SMS? Dat kan door in te loggen op je profiel.


Ik heb de Bonusfolder niet ontvangen. Wat nu?

Excuus dat je deze niet hebt ontvangen. De Bonusfolder hoort in het folderpakket te zitten dat wordt bezorgd door BD MyShop. Dit pakket wordti verspreid tussen zondagavond en dinsdagavond.

Heb je op woensdag nog geen folderpakket? Meld dat online op foldersontvangen.be

Wist je dat je onze Bonusfolder ook altijd digitaal kan doorbladeren?


Heb ik garantie op mijn servies?
Ja, er zit 2 jaar garantie op. Garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.

Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.

Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?