AH klantenservicealgemeen_actueel
Ik heb een vraag over de Mobion Electra city e-bike waar kan ik terecht?

Het antwoord op de meest gestelde vragen vind je makkelijk en snel terug op de website van Mobion.

Garantie
Blijkt de fiets na aankoop niet te voldoen aan je verwachtingen, dan kun je contact opnemen met de leverancier door een mail te sturen naar service@bigbicycles.nl of te bellen op telefoonnummer 0570-627707.

De fiets wordt geleverd inclusief: 

  • 1 jaar FSN pechhulp, vakkundig uitgevoerd door de ANWB. 
  • 2 jaar garantie op onderdelen en arbeid. 
  • Korting op eerste service/onderhoudsbeurt. 
  • Gratis slot met ART 2-sterren classificatie t.w.v. € 22.50.
Hoe werkt FietsServiceNederlang?
Aan elke fiets hangt een hangtag met een uitleg hoe je je kan registreren op de website van FSN. Na registratie kan je bij klachten over de fiets bellen naar 0570-606939, mailen naar info@fietsservicenederland.nl of het registratieformulier op de website invullen.

Hoe werkt de retourregeling? 
Neem contact op met sales@bigbicycles.nl. Zij zorgen ervoor dat de fiets bij je wordt opgehaald. Zorg ervoor dat je de kassabon en de couponcode bij de hand hebt bij het ophalen, de chauffeur maakt een kopie van beide wanneer hij de fiets retour neemt.
De fiets wordt in de fabriek nagekeken en indien akkoord (alle onderdelen zijn aanwezig en er is geen schade aan de fiets) neemt de leverancier nogmaals contact met je op en ontvang je daarna binnen 10 werkdagen via je bankrekening het aankoopbedrag retour.

De fietsen kunnen niet door AH-winkels retour genomen worden, omdat de fiets gecontroleerd moet worden.