Log in op ah.be. Om boodschappen te reserveren via ah.be heb je een AH-profiel nodig. Heb je nog geen AH-profiel? Maak er dan een aan.
Zorg eerst dat je een AH profiel hebt en dat je ingelogd bent in de AH app
De leverkosten per reservering voor thuislevering zijn 5.00 euro en vanaf 50 euro aan boodschappen komen we al bij je langs. Dit minimum bestelbedrag is wel exclusief eventuele kortingen van promoties en statiegeld.
Bij onze Pickup Points betaal je 2 euro aan servicekosten en kan je vanaf 40 euro reserveren.
Wekelijks hebben we trouwens speciale promo's waarbij je gratis levering van je boodschappen krijgt. Je kan dit altijd hier terugvinden.
Goed om te weten dat we je ongekoelde producten leveren in een plooibox. Je betaalt 5 euro per box aan statiegeld en deze kan je gewoon weer de volgende keer mee teruggeven aan de bezorger. De meeste gekoelde producten vervoeren we in een plastic tas. Zijn er tassen nodig bij jouw reservering, dan vind je een vast bedrag van 35 cent (ongeacht het aantal) terug op je factuur onder het kopje 'plastic verpakkingsmateriaal'. Dit bedrag ontvang je retour als je de plastic tas(sen) bij een volgende reservering weer bij de bezorger inlevert.
Zorg dat je bent ingelogd op ah.be.
Let op: Als je jouw reservering niet opnieuw bevestigt, worden de wijzigingen niet doorgevoerd.
Als je de AH app opent dan zie je staan 'je kunt je reservering nog wijzigen tot ..' dan klik je daar op en kan je je bestelling aanpassen. Zie je deze melding niet meer? Dan zijn we al voor je aan de slag en kan je helaas geen wijzigingen meer maken.
Als je al boodschappen op je lijstje had staan, vraagt de AH app of je dit wil toevoegen of niet. Vergeet niet altijd je bestelling opnieuw af te ronden, anders kunnen we je wijzigingen niet verwerken.
In je bevestigingsmail staat altijd precies tot wanneer je kan wijzigen.
Over het algemeen geldt:
Online reserveringen zowel bij onze afhaalpunten als bij thuislevering kunnen uitsluitend met bancontact worden betaald.
Het is niet mogelijk om met (electronische) maaltijdcheques,consumptiecheques, creditcard, of bijvoorbeeld vooraf online via Paypal te betalen.
Zoek via ‘Mijn reserveringen’ je reservering op en klik op ‘annuleren’. Je ontvangt ook altijd nog een annuleringsbevestiging per e-mail van ons, zodat je zeker weet dat onze bezorger niet plotseling toch voor de deur staat!
Let op: Als je alleen je winkelmandje leegmaakt, is daarmee je order niet geannuleerd.
Via de AH app annuleren kan natuurlijk ook. Je hebt hiervoor wel de nieuwste versie nodig. Als je klikt op de reservering en vervolgens rechtsboven op 'annuleer reservering'.
Als de optie 'annuleren' niet verschijnt betekent dit dat we je boodschappen al voor jou aan het klaarzetten zijn. Neem dan contact op met onze klantenservice via één van de contactkanalen onderaan deze pagina. Dan zorgen we ervoor dat je reservering wordt geannuleerd en de bezorger niet voor niets voor je deur staat.
De beste en lekkerste producten van prijsfavorieten tot een exclusief online assortiment vol Bonusaanbiedingen kan je thuis laten leveren of ophalen bij een van onze Pickup Points. Je vindt hier ons volledige online assortiment. Heb je gezocht naar een product, maar kon je het niet vinden? Onderaan de pagina vind je de button 'Laat het ons weten'. Alle suggesties worden bekeken en soms al op korte termijn toegevoegd aan ons online assortiment, want dat is het lekkere van Albert Heijn!
Onze bankgegevens vind je hieronder:
Albert Heijn België N.V.
Karel Oomsstraat 47
2018 Antwerpen
BTW BE0830512812
KBO BE/ 0830512812
IBAN BE43 3631 5920 2201
BIC BRUBEBB