Let op: Als je jouw reservering niet opnieuw bevestigt, worden de wijzigingen niet doorgevoerd.
Als je de AH-app opent dan zie je staan 'je kunt je reservering nog wijzigen tot...'. Klik daar op en je kunt je reservering aanpassen. Zie je deze melding niet meer? Dan zijn we al voor je aan de slag en kan je helaas geen wijzigingen meer maken.
Als je al boodschappen op je lijstje had staan, vraagt de AH-app of je dit wil toevoegen of niet. Vergeet niet altijd je reservering opnieuw af te ronden, anders kunnen we je wijzigingen niet verwerken.
In je bevestigingsmail staat altijd precies tot wanneer je kan wijzigen.
Over het algemeen geldt:
Zoek via ‘Mijn reserveringen’ je reservering op en klik op ‘annuleren’. Je ontvangt ook altijd nog een annuleringsbevestiging per e-mail van ons, zodat je zeker weet dat onze bezorger niet plotseling toch voor de deur staat!
Let op: Als je alleen je winkelmandje leegmaakt, is daarmee je reservering niet geannuleerd.
Via de AH-app annuleren kan natuurlijk ook. Als je klikt op de reservering en vervolgens rechtsboven op 'annuleer reservering'.
Als de optie 'annuleren' niet verschijnt betekent dit dat we je boodschappen al voor jou aan het klaarzetten zijn. Wil je dan alsnog annuleren via onze klantenservice? Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder. We vragen dan wel een verspillingsbijdrage van €25 voor de gemaakte kosten door de annulering van jouw reservatie.
Dat doe je door je persoonlijke gegevens te wijzigen. Log in, vul je nieuwe gegevens in en vergeet niet om onderaan de pagina op 'opslaan' te klikken.
Heb je al een reservering geplaatst op je oude adres en wijzig je daarna je adres? Dan zal de reservering geannuleerd worden tenzij je in hetzelfde postcodenummer bent gebleven. Het kan ook zo zijn dat je bezorgmoment in je nieuwe postcodegebied geen optie is.
Maar geen zorgen, we bewaren je reservering als eerdere reservering. Kies een nieuw bezorgmoment, bekijk je geannuleerde reservering en klik dan op 'zet alles op mijn lijst'. Je kan hem dus zonder moeite opnieuw plaatsen voor een bezorgmoment op je nieuwe adres.
Dat hangt ervan af hoe lang van tevoren je dit weet. Is het nog mogelijk om je reservering te wijzigen, dan kun je die zelf online aanpassen via 'Mijn reserveringen' naar een moment waarop je wel thuis bent.
Is het wijzigen niet meer mogelijk en kunnen we je boodschappen niet leveren omdat er niemand thuis is? Dan zullen we een kaartje in de bus doen en nemen we je boodschappen mee retour. Er wordt dan 25 euro in rekening gebracht als verspillingsbijdrage. Dit gebeurt automatisch op je volgende factuur.
Log in op ah.be. Om boodschappen te reserveren via ah.be heb je een AH-profiel nodig. Heb je nog geen AH-profiel? Maak er dan een aan.
Zorg eerst dat je een AH-profiel hebt en dat je ingelogd bent in de AH app
Je geeft van tevoren zelf aan binnen welk levermoment je jouw boodschappen wil ontvangen. Binnen het tijdsblok wat jij hebt gekozen zal de bezorger je boodschappen bij je thuisleveren.
Zodra de rit ingepland is kan je op onze website en via de AH app zien wanneer we verwachten bij je te zijn. In de AH app kan je ook je meldingen inschakelen. Dan houden we je nog nauwkeuriger op de hoogte. Wel zo handig!
Wil je een melding ontvangen van de AH app met updates over je reservering?
Dat kan je in de AH app inschakelen. Klik op je profiel (poppetje rechts bovenin op homepagina)
Ga dan naar -> Instellingen -> Meldingen -> ‘Je reservering’.
Wil je toch liever een sms'je krijgen op het moment dat onze bezorger met zijn rit begint? Geef dit dan aan bij ‘berichten en e-mails' in je profiel op de website of in de AH app via Instellingen -> Meldingen -> Meldingen via e-mail en SMS.
Als de bezorger begint met zijn rit, krijg je een sms’je of een melding van de AH app als je deze hebt ingeschakeld. We kunnen het tijdstip van leveren niet op verzoek wijzigen.
Afmelden voor de SMS? Dat kan door in te loggen op je profiel.
Goed om te weten: Je bepaalt zelf wanneer je jouw promoties activeert, dit kan zelfs nog in de winkel voor het afrekenen. Als je online bestelt kan je activeren totdat je jouw reservering nog kan wijzigen (uiterlijk 1 dag voor levering).
Je ontvangt de Bonus Box op vrijdag en de promoties gaan in vanaf de maandag erop. Het is dus hetzelfde ritme als de reguliere Bonus.
Wil je jouw Bonus Box promoties gebruiken bij je online reservering? De promotie moet dan geldig zijn op het moment van leveren, net zoals bij alle andere Bonusaanbiedingen.