Veelgestelde vragen over ‘Thuislevering’
30 resultatenWaar kan ik mijn boodschappen thuis laten leveren?
Kijk op https://www.ah.be/kies-een-moment of en wanneer we ook bij jou thuis of op je werk bezorgen. Valt jouw postcode niet binnen ons bezorggebied, maar zie je wel in jouw omgeving onze auto's rijden? Dan woon je net buiten de grens van ons bezorggebied.
We kunnen helaas geen verzoeken voor toevoegen van jouw postcode in behandeling nemen. Check zo nu en dan even of jouw postcodegebied is toegevoegd aan ons bezorggebied.
Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online bestel?
Om Bonuskorting te krijgen bij een online bestelling is het noodzakelijk dat jouw Bonuskaartnummer onder je 'klantenkaarten' staan in je profiel.
Dan zie je wanneer je bestelt, na het kiezen van je bezorgmoment, automatisch de Bonusaanbiedingen die gelden op die dag.
Let op: Bij online bestellen is het moment van thuislevering of ophalen beslissend welke promoties gelden. Bijvoorbeeld: Als je op zondag je boodschappen bestelt voor woensdag, dan gelden de promoties van woensdag en niet die t.e.m. zondag. Tot slot is het noodzakelijk bij 1+1 gratis om altijd 2 producten in je winkelwagen te plaatsen. Het tweede gratis product wordt niet automatisch toegevoegd.
Kies daarom altijd eerst een moment als je gaat bestellen. Dan zie je zeker weten de juiste promoties voor jou.
Sommige promoties zijn alleen maar in de winkels verkrijgbaar en niet online. Je herkent deze aan een grijs winkelwagentje waar een streep doorheen staat.
Wat voor garantie biedt Albert Heijn?
Bij Albert Heijn werken wij hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw artikel. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kasticket mee.
Heb je je boodschappen laten thuisleveren? Vul dan het klachtenformulier in, dan zorgen we ervoor dat je het geld terugkrijgt bij je volgende levering.
Uitzonderingen
Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van het kasticket, in de originele onbeschadigde verpakking.
CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.
Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.
Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Wat is de AH Bezorgbundel en wat zijn de voordelen?
Je betaalt hiervoor een vast laag bedrag, al vanaf €9.99 per maand. De bundel is er alleen voor particulieren en geldt in ons hele bezorggebied. Je betaalt verder geen bezorgkosten of andere kosten.
Ook kies je eenvoudig een Vast Bezorgmoment. Vanaf 2 leveringen per maand ben je al voordeliger uit met de Bezorgbundel dan wanneer je losse bestelling plaatst.
Welk assortiment kan ik online bestellen?
De beste en lekkerste producten van prijsfavorieten tot een exclusief online assortiment vol Bonusaanbiedingen kan je thuis laten leveren. Je vindt hier ons volledige online assortiment.
Heb je gezocht naar een product, maar kon je het niet vinden? Onderaan de pagina vind je de button 'Laat het ons weten'. Alle suggesties worden bekeken en soms al op korte termijn toegevoegd aan ons online assortiment, want dat is het lekkere van Albert Heijn!
Kunnen jullie mijn boodschappen bij de buren bezorgen als ik er niet ben?
Tot waar worden de boodschappen bezorgd?
Ik heb mijn boodschappen online betaald met Bancontact, hoef ik nu niet thuis te wachten op de bezorger?
Ook als je je boodschappen al online hebt betaald met Bancontact, is het belangrijk dat er altijd iemand aanwezig is tijdens het afgesproken tijdblok van de bezorging. De bezorger kan de boodschappen namelijk niet simpelweg bij de voordeur achterlaten.
Wil je precies weten wanneer de bezorger onderweg is? Zet dan in de AH-app meldingen aan. Zo krijg je een seintje over de verwachte aankomsttijd van je bestelling. Ga hiervoor in je profiel naar Meldingen > Je bestelling.
Als er niemand opendoet, proberen we je te bellen. Misschien ben je thuis maar heb je de bel niet gehoord. Let op: onze telefoontjes komen altijd anoniem binnen.
Is er echt niemand thuis? Dan neemt de bezorger de boodschappen helaas weer mee terug. Omdat wij deze producten niet meer kunnen verkopen of hergebruiken, vragen we je hier bewust mee om te gaan. In zo’n geval brengen wij een verspillingsbijdrage van €25.00 in rekening, die we bij je volgende bestelling zullen toevoegen.
Ik wil een product uit mijn bestelling retourneren, kan dat?
Het terugnemen van de producten is niet kostenloos. We brengen hiervoor €25.00 in rekening. Dit zijn de werkelijke kosten voor het ophalen en terugnemen van de producten (excl. servicekosten van €5.00).
Houd wel rekening met de volgende voorwaarden:
1. Producten moeten binnen 14 dagen na levering bij ons terug zijn.
2. We nemen geen aangebroken verpakkingen terug.
3. We nemen geen vers-, diepvriesproducten of tijdschriften terug.
4. Het retour geven kan alleen via een aparte ophaalorder
5. Het kan alleen als dit vooraf wordt afgesproken via onze klantenservice.
Is er een minimum bestelbedrag?
Je merkt dit ook als je aan het bestellen bent en wilt afronden. De button 'rond je bestelling af' kan je dan niet aanklikken. Je moet dan nog wat aanvullen om aan het bedrag van €50.00 te komen.