Thuislevering

Waar kan ik mijn boodschappen thuis laten leveren?

Op dit moment is ons levergebied nog beperkt. Wil je dat we ook bij jou komen thuis leveren? Je kan ons helpen bepalen naar welke regio's we gaan uitbreiden. Laat je gegevens achter, dan houden we je met alle plezier op de hoogte!

Hoe laat komt de bezorger?

Je geeft van tevoren zelf aan binnen welk levermoment je jouw boodschappen wil ontvangen. Binnen het tijdsblok wat jij hebt gekozen zal de bezorger je boodschappen bij je thuisleveren.

Zodra de rit ingepland is kan je op onze website en via de AH app zien wanneer we verwachten bij je te zijn. In de AH app kan je ook je meldingen inschakelen. Dan houden we je nog nauwkeuriger op de hoogte. Wel zo handig!

Wil je een melding ontvangen van de AH app met updates over je reservering?
Dat kan je in de AH app inschakelen. Klik op je profiel (poppetje rechts bovenin op homepagina)
Ga dan naar -> Instellingen -> Meldingen -> ‘Je reservering’.

Wil je toch liever een sms'je krijgen op het moment dat onze bezorger met zijn rit begint? Geef dit dan aan bij ‘berichten en e-mails' in je profiel op de website of in de AH app via Instellingen -> Meldingen -> Meldingen via e-mail en SMS


Als de bezorger begint met zijn rit, krijg je een sms’je of een melding van de AH app als je deze hebt ingeschakeld. We kunnen het tijdstip van leveren niet op verzoek wijzigen.

Afmelden voor de SMS? Dat kan door in te loggen op je profiel.

Wat kan ik met de plooiboxen doen?

Je kan de plooiboxen bij de eerstvolgende levering meegeven aan de bezorger. Je kan de lege plooiboxen ook inleveren bij een Pick Up Point of een winkel. Let op: Je kan de plooiboxen niet zonder reservering inleveren bij een Pick Up Point.

Is bovenstaande niet mogelijk voor je? Dan kunnen we apart langskomen om de boxen op te halen.
Voor het ophalen betaal je wel servicekosten van 5 euro en je tegoed ontvang je terug op je rekening. Neem contact op met onze klantenservice om een afspraak te maken.

Retourneer je de plooiboxen bij de volgende levering, dan verrekent de bezorger direct het statiegeld met het totaalbedrag. Je kan dit zelf ook altijd controleren door 1 dag na levering je factuur online in te kijken.

Heb je de boxen al laten ophalen? Binnen 15 dagen staat het statiegeld op je rekening.

Wat gebeurt er met mijn reservering als ik niet thuis ben?

Dat hangt ervan af hoe lang van tevoren je dit weet. Is het nog mogelijk om je bestelling te wijzigen, dan kun je die zelf online aanpassen via 'Mijn reserveringen' naar een moment waarop je wel thuis bent. Is het wijzigen niet meer mogelijk en kunnen we je boodschappen niet bezorgen omdat er niemand thuis is? Dan zullen we een kaartje in de bus doen en nemen we je boodschappen mee retour. We kunnen deze dan niet meer achteraf langsbrengen.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen en wat te doen als mijn adres niet herkend wordt?

Dat doe je door je persoonlijke gegevens te wijzigen. Log in, vul je nieuwe gegevens in en vergeet niet om onderaan de pagina op 'opslaan' te klikken.

Heb je al een reservering geplaatst op je oude adres en wijzig je daarna je adres? Dan zal de reservering geannuleerd worden tenzij je in hetzelfde postcodenummer bent gebleven. Het kan ook zo zijn dat je bezorgmoment in je nieuwe postcodegebied geen optie is. Maar geen zorgen, we bewaren je reservering als eerdere reservering. Kies een nieuw bezorgmoment, bekijk je geannuleerde reservering en klik dan op 'zet alles op mijn lijst'. Je kan hem dus zonder moeite opnieuw plaatsen voor een bezorgmoment op je nieuwe adres.

Praat met AH