Thuislevering

AH Klantenservice

Hoe laat komt de bezorger?

Je geeft van tevoren zelf aan binnen welk levermoment je jouw boodschappen wil ontvangen. Hoe laat de bezorger komt, hangt dus helemaal van jou af. Of ja, helemaal. Het verkeer speelt natuurlijk ook een rol.

Wil je een sms'je krijgen op het moment dat onze bezorger met zijn rit begint? Vul dan je telefoonnummer in op je profiel . Op het moment dat je de SMS ontvangt en je bent ingelogd kan je zowel via de AH App als onze website zien hoe laat je bezorger verwacht bij je te zijn. Als onze bezorger buiten je gekozen bezorgmoment komt, dan laten we het je ook weten via een nieuwe SMS. Wel zo handig.

Afmelden voor de SMS? Dat kan door in te loggen op je profiel.

Wat kan ik met de plooiboxen doen?

Je kan de plooiboxen bij de eerstvolgende levering meegeven aan de bezorger.

De bezorger heeft helaas geen tijd om te wachten tot alles is uitgepakt, omdat de volgende klant ook op zijn of haar reservering wacht. Gelukkig zijn ze de plooiboxen opvouwbaar, dus nemen ze niet al te veel ruimte in in.

Retourneer je de plooiboxen bij de volgende levering, dan verrekent de bezorger direct het statiegeld met het totaalbedrag. Je kan dit zelf ook altijd controleren door 1 dag na levering je factuur online in te kijken.

Leeggoed zoals flessen en bierbakken neemt de bezorger niet aan, deze kunnen bij een winkel ingeleverd worden.

Wil je niet meer online reserveren? Dan kunnen we apart langskomen om de boxen op te halen.
Voor het ophalen betaal je wel servicekosten van 5 euro en je tegoed ontvang je terug op je rekening. Neem contact op met onze klantenservice om een afspraak te maken.

Heb je de boxen al laten ophalen? Binnen 15 dagen staat het statiegeld op je rekening.

Wat gebeurt er met mijn reservering als ik niet thuis ben?

Dat hangt ervan af hoe lang van tevoren je dit weet. Is het nog mogelijk om je bestelling te wijzigen, dan kun je die zelf online aanpassen via 'Mijn reserveringen' naar een moment waarop je wel thuis bent. Is het wijzigen niet meer mogelijk en kunnen we je boodschappen niet bezorgen omdat er niemand thuis is? Dan zullen we een kaartje in de bus doen en nemen we je boodschappen mee retour. We kunnen deze dan niet meer achteraf langsbrengen.

Gerelateerde artikelen

Klacht over mijn reservering

Ondanks dat we zo zorgvuldig mogelijk met je boodschappen omgaan, kan het soms voorkomen dat er iets verkeerd gaat. Als dit zo is, vul dan dit formulier in en dan vergoeden we het bedrag automatisch op je volgende factuur. Zo gebeurd!

Bekijk de details

Reserveren, wijzigen en annuleren

Of je nu voor het eerst een reservering plaatst, nog even snel iets wil toevoegen, of dat je je reservering toch plots moet annuleren. Hier vind je stapsgewijs een uitleg hoe je dit zelf op onze website of via de AH app kan doen.

Bekijk de details

Bonusaanbiedingen

Met onze Bonusaanbiedingen bieden we jou als klant extra voordeel.

Hoe de Bonusaanbiedingen zowel in onze winkels als online werken en wat te doen als een Bonusaanbieding niet meer in je winkel verkrijgbaar is vind je hier.

Bekijk de details

Contact