Onze garanties | Albert Heijn België

Onze versgarantie

Bij Albert Heijn gaan we heel ver voor vers. Dat begint al bij de jarenlange samenwerking met onze vaste boeren, telers en leveranciers. Samen met hen zorgen we dag in dag uit voor de allerbeste kwaliteit en smaak. Tijdens de oogst selecteren zij enkel de beste producten, die tot en met de winkel onder de beste omstandigheden bewaard en vervoerd worden. Dus vandaag geoogst, morgen al in de winkel!

Onze speciaal opgeleide versmedewerkers controleren ook nog eens de kwaliteit van de producten en zorgen ervoor dat alleen de beste en lekkerste producten in de winkels liggen en bij je worden thuis geleverd. Ook geven ze graag handige tips over hoe je de producten thuis het best vers houdt.

Gegarandeerde houdbaarheid

Ah.be biedt gemiddeld dezelfde houdbaarheid op versproducten als in de winkels. Omdat je niet zelf de verpakking kan kiezen, hanteren we de volgende spelregels:

  • Zuivel, voorverpakte charcuterie en brood- en toastsalades zijn bij aflevering minimaal 4 dagen houdbaar.
  • Overige versartikelen zoals vlees, verse charcuterie, gesneden groentjes, verse pizza's, maaltijdsalades, stoommaaltijden zijn bij aflevering minimaal 2 dagen houdbaar.
  • Uitzondering hierop is patisserie, dit is minimaal 1 dag houdbaar.
  • Mocht de houdbaarheid van een product toch afwijken van bovenstaande informatie, dan kan je dit terugvinden in de productomschrijving van het betreffende product.

Een handige sticker voor op je koelkast

Plak deze sticker op de koelkast, zodat je altijd weet welke producten je er wel en welke producten je er niet in moet leggen. De sticker is in jouw Albert Heijn te verkrijgen of te downloaden!

De kwaliteitsgarantie: niet tevreden, geld terug

Bij Albert Heijn werken we hard om altijd de beste en meest verse producten te kunnen aanbieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan zoeken we graag naar een oplossing. Breng het product mee naar de winkel en je kan het gratis omruilen voor een nieuw product. Heb je liever je geld terug? Ook dat is mogelijk, neem in dat geval je kasticket mee naar de winkel.

Heb je jouw product ontvangen via een online bestelling? Ook dan kan je met je factuur terecht bij het onthaal van een van onze winkels met een ah.be servicepunt. Bekijk via dit winkeloverzicht welke winkels een ah.be servicepunt hebben. We lossen het probleem graag voor je op in de winkel, dit is niet alleen een stuk sneller, maar ook milieuvriendelijker dan retour sturen!

Klachten kan je uiteraard ook altijd melden via onze klantenservice!