Mijn Bonus Box

AH Klantenservice

Wat is Mijn Bonus Box en hoe meld ik me aan?

Mijn Bonus Box vervangt de wekelijkse Persoonlijke Bonus. Met Mijn Bonus Box ontvang je elke week in de AH app 10 extra promoties in de box speciaal voor jou. Van deze 10 promoties kan je er wekelijks 5 activeren, waarna je meteen van extra voordeel kan genieten naast de reguliere Bonus.

Aanmelden

Om gebruik te kunnen maken van de Bonus Box is het noodzakelijk dat je de optie in jouw profiel voor de persoonlijke aanbiedingen hebt aangevinkt. Als dit is ingesteld kan je via de nieuwste versie van de AH app (versie 7.13) gebruik maken van de Bonus Box en wekelijks 5 producten activeren waarop jij graag extra bonuskorting wil ontvangen. Voor de AH app heb je een smartphone of tablet nodig met minimaal iOS 11 of Android 5.0.

Ontving je al Persoonlijke Bonusaanbiedingen? Dan is het alleen nodig dat je de nieuwste versie van de AH app hebt. Als je voor de eerste keer de Bonus Box opent, kan je meteen door het aanmeldproces heen en zal je vanaf dan elke week een nieuwe box ontvangen.

Voor het eerst aangemeld? Dan zie je pas de volgende dag in de Bonus Box producten gevuld staan. Bij het openen van de Box krijg je eerst de melding 'staat morgen voor je klaar'.

Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van jouw Bonus Box?

SeniorWeb kan hierbij helpen. Ga naar www.seniorweb.nl/ah voor meer informatie.

Hoe activeer ik de Mijn Bonus promoties?

Bij alle promoties in de app zie je rechtsonder de activeer-knop. Als je hierop klikt zijn je aanbiedingen meteen geactiveerd.

Je kan maximaal 5 aanbiedingen activeren per week, maar je kan er natuurlijk ook 2 of 3 kiezen. Het activeren verplicht je tot niks. Bedenk wel goed welke promoties je het liefst hebt, want nadat je er eenmaal een hebt geactiveerd kan je dit niet meer wijzigen naar een andere. Lukt het activeren niet? Start dan de app opnieuw op.

Goed om te weten: Je bepaalt zelf wanneer je jouw aanbiedingen activeert, dit kan zelfs nog in de winkel voor het afrekenen. Als je online bestelt kan je activeren totdat je jouw reservering nog kan wijzigen (uiterlijk 1 dag voor levering).

Looptijd van de promoties

Je ontvangt de Bonus Box op vrijdag en de promoties gaan in vanaf de maandag erop. Het is dus hetzelfde ritme als de reguliere Bonus.

Wil je jouw Bonus Box aanbiedingen gebruiken bij je online reservering? De promotie moet dan geldig zijn op het moment van leveren, net zoals bij alle andere Bonus aanbiedingen.

Mijn Bonus Box korting is niet verrekend, hoe kan dat?

Controleer eerst of je de juiste bonuskaart hebt gebruikt. Is het een andere kaart dan in je AH app? Dan wordt de korting niet verrekend. Heb je dezelfde kaart gebruikt, maar toch geen korting gekregen, dan is er mogelijk een (tijdelijke) technische storing geweest.

  • Heb je het product online gekocht? Neem dan contact met onze klantenservice op via onderstaande kanalen en hou je bonuskaartnummer bij de hand.
  • Heb je het product in de winkel gekocht? Ga dan met de kassabon even naar de servicebalie, daar kunnen ze je verder helpen.

Een product uit Mijn Bonus Box is niet verkrijgbaar, wat nu?

Daar kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Hieronder vind je een overzicht.

  • Bij het toewijzen van de promoties uit Mijn Bonus Box wordt er rekening gehouden met je voorkeurswinkel. Als je de afgelopen weken deze hebt aangepast, is de promotie waarschijnlijk gebasseerd op het assortiment van je vorige voorkeurswinkel of heeft je winkel het product net uit het assortiment gehaald. Heb je geen voorkeurswinkel aangegeven? Dan basseren we de promotie op de winkel waar je de meeste boodschappen doet.
  • Het product is (tijdelijk) uitverkocht. Als dit het geval is, dan kan je een reclamecheque bij het onthaal vragen. Hiermee krijg je het product de volgende week alsnog voor de promoprijs.
Gerelateerde artikelen

AH Bonuskaart

Met de AH Bonuskaart geniet je altijd van voordeel. We verrassen je elke week met onze vertrouwde, landelijke Bonusaanbiedingen en je kan met je kaart zelfscannen in de winkel.

Bekijk de details

Bonusaanbiedingen

Met onze Bonusaanbiedingen bieden we jou als klant extra voordeel.

Hoe de Bonusaanbiedingen zowel in onze winkels als online werken en wat te doen als een Bonusaanbieding niet meer in je winkel verkrijgbaar is vind je hier.

Bekijk de details

Reserveren, wijzigen en annuleren

Of je nu voor het eerst een reservering plaatst, nog even snel iets wil toevoegen, of dat je je reservering toch plots moet annuleren. Hier vind je stapsgewijs een uitleg hoe je dit zelf op onze website of via de AH app kan doen.

Bekijk de details

Contact