Veelgestelde vragen over ‘Nationale Feestdag’
11 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
Wat zijn de openinguren en contactgegevens van mijn Albert Heijn winkel?
Je kan de openingsuren en de contactgegevens van onze winkels hier vinden. De openingsuren zijn actueel en zijn tot twee weken van tevoren te bekijken. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld feestdagen.
Nieuwe winkel of heropening
Ben je benieuwd naar de opening van een nieuwe winkel of heropening na een verbouwing van jouw winkel? Hou dan de lokale media in de gaten. Daar wordt het altijd als eerste vermeld.
Wist je dat je via mijn profiel jouw favoriete winkel kan instellen. Zo zie je nog sneller tot hoe laat jouw winkel vandaag open is en hoe je ze kan bereiken.
Winkelassortiment
De ene winkel is groter dan de andere en we kijken constant naar welke producten binnen het grote aanbod passen in de beperkte ruimte van onze winkels. Niet alles komt of past in ons assortiment, maar onze collega’s in de winkel helpen je graag zoeken naar een alternatief.
Verschillende services in de winkel
Wil jij weten in welke winkel je een bepaalde service kunt vinden? Selecteer jouw gewenste service in de filter in de winkelzoeker en je ziet het meteen!
Wanneer loopt de spaaractie voor Dagelijkse Kost kookgerei?
Ik heb een reservering gedaan voor het Portugees servies. Wanneer kan ik deze ophalen in de winkel?
Vanaf woensdag 11 juni kan je terecht in jouw winkel om je gereserveerde servies op te halen. Er zijn speciale tijdsvakken voor jou gereserveerd waarbinnen je het op kunt halen.
Informatie over de locatie van ophalen vind je via 'mijn bestelling' op de reserveersite: https://spaaractie-reserveren.be/reserveer-hier. Je moet dan even inloggen (niet met je ah.nl inloggegevens, hier heb je een nieuwe inlognaam en wachtwoord voor gemaakt). Weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op 'wachtwoord vergeten'.
Hoe werkt 'gratis bezorging' bij aankoop van actieproducten?
- De actie geldt alleen op bepaalde dagen – meestal dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag.
- Per product is het nodig om voor een bepaald bedrag te bestellen.
- De acties zijn niet te combineren met andere gratis bezorgacties.
- Voor de acties geldt OP = OP. Wees er dus op tijd bij!
- Heb je een Bezorgbundel? Dan geldt deze actie helaas niet voor jou.
Waarom moet ik eerst een vraag beantwoorden en krijg ik niet direct mijn kraskaart?
Ik heb de Bonusfolder niet ontvangen. Wat nu?
Excuus dat je deze niet hebt ontvangen. De Bonusfolder hoort in het folderpakket te zitten dat wordt bezorgd door BD MyShop. Dit pakket wordti verspreid tussen zondagavond en dinsdagavond.
Heb je op woensdag nog geen folderpakket? Meld dat online op foldersontvangen.be
Wist je dat je onze Bonusfolder ook altijd digitaal kan doorbladeren?
Ik heb actieproducten besteld op de juiste dag, maar ik krijg geen gratis bezorging. Wat nu?
Geen zorgen: dit soort fouten wordt vaak automatisch hersteld vóór de bezorging plaatsvindt. Wacht dus even af tot je bestelling is geleverd. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We kijken het meteen voor je na en zorgen dat het netjes wordt opgelost.
Wat is de AH Bezorgbundel Daldagen?
Met de AH Bezorgbundel Daldagen kan je voor een lager bedrag je boodschappen voordelig laten thuisleveren op geselecteerde dagen. Dit kan op woensdag, donderdag en/of zaterdag.
Let op: in sommige regio’s komen we niet op al deze dagen (maar wel minimaal 1 dag in de week). Je ziet welke dagen beschikbaar zijn in jouw regio bij de aanschaf van je abonnement en nadien bij het doen van elke bestelling.
Kan ik mijn Nederlandse Bonuskaart ook in België gebruiken?
Wil je boodschappen doen in België en daar ook willen genieten van promoties, haal daar dan een Belgische Bonuskaart in een winkel. Deze is oranje van kleur en dus makkelijk te herkennen naast de Nederlandse blauwe Bonuskaart. Als je een Belgisch profiel hebt kun je ook een digitale Bonuskaart aanvragen.