Veelgestelde vragen over ‘Nieuwjaarsdag’
15 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
Hoe werkt sparen voor Dagelijkse Kost kookgerei?
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
- Deze actie is inmiddels voorbij.
- Van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
- Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kon tot en met 2 februari 2025.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.
Wanneer loopt de spaaractie voor Dagelijkse Kost kookgerei?
Ik heb actieproducten besteld op de juiste dag, maar ik krijg geen gratis bezorging. Wat nu?
Geen zorgen: dit soort fouten wordt vaak automatisch hersteld vóór de bezorging plaatsvindt. Wacht dus even af tot je bestelling is geleverd. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We kijken het meteen voor je na en zorgen dat het netjes wordt opgelost.
Tot wanneer en hoe kan ik de Proefmaand gratis opzeggen?
Ben je te laat met het stopzetten? We incasseren dan automatisch het bedrag voor een Maandabonnement Alle dagen, omdat we ervan uitgaan dat je graag een Bezorgbundel wil blijven gebruiken. Als dit niet de bedoeling was, heb je alsnog 2 weken de tijd (14 dagen) om je abonnement stop te zetten. Je krijgt dan het restantbedrag van je abonnement teruggestort op je rekening.
Dus stel dat je al een week in de nieuwe bezorgbundelperiode bent en daarna opzegt, dan betalen we je aankoopbedrag terug minus een week. Ben je ook over de 2 weken heen met opzeggen van je doorlopende Maandabonnement, dan stopt de bundel na een maand.
Het delen van Dagelijkse Kost spaarzegels is niet gelukt. Wat nu?
Waar vind ik meer informatie over de spaaractie Dagelijkse Kost?
Wat gebeurt er als de Proefmaand afloopt?
De Proefmaand wordt automatisch omgezet in een Maandabonnement Alle momenten (€13,99 per maand). Daarom vragen we tijdens het starten van je AH Proefmaand € 0.02 te betalen ter bevestiging van je bankgegevens. Dan hoef je daar niet meer naar om te kijken.
Liever meteen het Jaarabonnement? Dat kan! Tijdens de looptijd van je Proefmaand kan je kiezen voor een andere bundel. Een week van tevoren sturen we je een e-mail ter herinnering. Je kan er ook voor kiezen om de AH Bezorgbundel op het einde van je gratis proefmaand om te zetten in een Maandabonnement Daldagen, een Jaarabonnement of op te zeggen via www.ah.be/bezorgbundel (onder “wijzigen”).
Wat is een Vast Bezorgmoment en hoe stel ik dit in?
Ook met een Proefmaand is het mogelijk om een Vast Bezorgmoment in te stellen. Het is wel goed om te weten dat het vaak 2 weken duurt voordat je vast bezorgmoment kan ingaan. De ingangsdatum staat altijd vermeld als je een moment kiest.
Ga naar ah.be/bezorgbundel, log in met je ah.be inloggegevens en klik aan de linkerkant op 'bestel jouw moment'. Kies op welke dag en welk moment jij je boodschappen graag wekelijks bezorgd krijgt. Na je keuze te hebben vastgelegd ontvang je van ons een bevestigingsmail.
Meerdere vaste momenten per week instellen is niet mogelijk. Je kunt wel zelf een losse bestelling plaatsen.