Zoek een winkel
Veelgestelde vragen over ‘Onze Lieve Heer Hemelvaart’
26 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.be/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals Goede vrijdag, Pasen, Dag van de Arbeid, Onze Lieve Heer Hemelvaart, Pinksteren, Nationale Feestdag, Onze Lieve Vrouw Hemelvaart, Allerheiligen, Wapenstilstand 1918, Koningsdag, Kerstmis en Oud en Nieuw.
Krijg ik bij online bestellingen ook spaarzegels voor Dagelijkse Kost kookgerei?
Jazeker, je krijgt bij jouw online bestellingen ook Dagelijkse Kost-zegels. Deze worden ongeveer 5 uur voordat je jouw bestelling ontvangt, bijgeschreven op je digitale spaarkaart. De volle spaarkaarten zijn echter niet online te verzilveren. Dit kan alleen in onze fysieke winkels. Daar staat het gehele Dagelijkse Kost-spaarassortiment
Kan ik Dagelijkse Kost kookgerei ook bestellen bij mijn online bestelling?
De volle spaarkaarten voor Dagelijkse Kost kookgerei zijn niet online te verzilveren. Dit kan alleen in onze fysieke winkels. Daar vind je het gehele Dagelijkse Kost-assortiment terug.
Welk assortiment kan ik online bestellen?
De beste en lekkerste producten van prijsfavorieten tot een exclusief online assortiment vol Bonusaanbiedingen kan je thuis laten leveren. Je vindt hier ons volledige online assortiment. Heb je gezocht naar een product, maar kon je het niet vinden? Onderaan de pagina vind je de button 'Laat het ons weten'. Alle suggesties worden bekeken en soms al op korte termijn toegevoegd aan ons online assortiment, want dat is het lekkere van Albert Heijn!
Hoe kan ik mijn favoriete winkel instellen?
- Ga hiervoor naar je profiel
- Zoek de winkel die jij als favoriet wil en klik op het hartje
- Klaar is Kees!
Ik zie verkeerde productinformatie op ah.be of in de AH App. Waar meld ik dit?
Soms sluipt er wel eens een foutje in, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt dit melden bij onze klantenservice, zodat de informatie zo snel mogelijk wordt aangepast.
Ik ben de e-mail met vouchers van kwijt. Wat moet ik doen?
Geen zorgen! Check eerst even of de mail niet per ongeluk tussen je spam of ongewenste mail is gekomen. Kan je het daar ook niet vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. Als je je naam en e-mailadres doorgeeft waarmee je hebt besteld, lossen we het meteen voor je op.
Ik wil de receptuur van een bepaald product weten. Waar kan ik dit vragen?
Door onze receptuurgeheimen geven we de samenstelling van de AH huismerkproducten niet vrij. Ook niet als we het niet meer verkopen.
Waar kan ik mijn boodschappen thuis laten leveren?
Kijk op https://www.ah.be/kies-een-moment of en wanneer we ook bij jou thuis of op je werk bezorgen.
Valt jouw postcode niet binnen ons bezorggebied, maar zie je wel in jouw omgeving onze auto's rijden? Dan woon je net buiten de grens van ons bezorggebied.
We kunnen helaas geen verzoeken voor toevoegen van jouw postcode in behandeling nemen. Check zo nu en dan even of jouw postcodegebied is toegevoegd aan ons bezorggebied.
Een product heeft een icoon voor glutenvrij, maar er zit tarwe in. Hoe zit dat?
Dit kan voorkomen bij 'AH Vrij van Gluten' producten. Daar zit glutenvrije tarwe in. Dit is tarwe, waar de gluten uit zijn verwijderd.