Veelgestelde vragen over ‘Onze Lieve Heer Hemelvaart’
29 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
Tot waar worden de boodschappen bezorgd?
Welk assortiment kan ik online bestellen?
De beste en lekkerste producten van prijsfavorieten tot een exclusief online assortiment vol Bonusaanbiedingen kan je thuis laten leveren. Je vindt hier ons volledige online assortiment.
Heb je gezocht naar een product, maar kon je het niet vinden? Onderaan de pagina vind je de button 'Laat het ons weten'. Alle suggesties worden bekeken en soms al op korte termijn toegevoegd aan ons online assortiment, want dat is het lekkere van Albert Heijn!
Hoe kan ik mijn favoriete winkel instellen?
- Ga hiervoor naar je profiel
- Zoek de winkel die jij als favoriet wil en klik op het hartje
- Klaar is Kees!
Hoe annuleer ik een bestelling via ah.be of de AH app?
Wil je je bestelling annuleren via ah.be of de AH app? Dat regel je makkelijk zelf:
- Ga naar Mijn bestellingen.
- Zoek je bestelling op.
- Klik op ‘Annuleren’ – je ontvangt direct een bevestiging per e-mail. Zo weet je zeker dat onze bezorger niet onverwachts op de stoep staat.
Let op: alleen je winkelmandje leegmaken is niet genoeg. Dan blijft je bestelling namelijk gewoon staan.
Een product heeft een icoon voor glutenvrij, maar er zit tarwe in. Hoe zit dat?
Ik mis een product in het assortiment, wat nu?
Wat zijn de contactgegevens van het Ahold Delhaize hoofdkantoor?
Het adres:
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam
Nederland
Het postadres:
Postbus 3000
1500 HA Zaandam
Nederland
Klantenservice:
Je kan ons bereiken via chat of telefonisch.
Je vindt de actuele openingstijden onderaan deze pagina.
Ons kantoor in België:
Albert Heijn België NV
Karel Oomsstraat 47K bus 2
2018 Antwerpen
België
Ik ben de e-mail met vouchers kwijt. Wat moet ik doen?
Ik heb een reservering gedaan voor het Portugees servies. Wanneer kan ik deze ophalen in de winkel?
Vanaf woensdag 11 juni kan je terecht in jouw winkel om je gereserveerde servies op te halen. Er zijn speciale tijdsvakken voor jou gereserveerd waarbinnen je het op kunt halen.
Informatie over de locatie van ophalen vind je via 'mijn bestelling' op de reserveersite: https://spaaractie-reserveren.be/reserveer-hier. Je moet dan even inloggen (niet met je ah.nl inloggegevens, hier heb je een nieuwe inlognaam en wachtwoord voor gemaakt). Weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op 'wachtwoord vergeten'.