Veelgestelde vragen over ‘Onze Lieve Vrouw Hemelvaart’

27 resultaten

Wat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?

De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.be/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals Goede vrijdag, Pasen, Dag van de Arbeid, Onze Lieve Heer Hemelvaart, Pinksteren, Nationale Feestdag, Onze Lieve Vrouw Hemelvaart, Allerheiligen, Wapenstilstand 1918, Koningsdag, Kerstmis en Oud en Nieuw.

Zo weet je altijd wanneer jouw winkel open is!

Wat vind je van dit antwoord?


Tot waar worden de boodschappen bezorgd?

We bezorgen je boodschappen tot aan je voordeur – zelfs als die in een appartementencomplex op de derde verdieping zonder lift is. We zorgen ervoor dat je alles netjes bij je thuis ontvangt, zodat je er geen omkijken naar hebt.

Wat vind je van dit antwoord?


Welk assortiment kan ik online bestellen?

De beste en lekkerste producten van prijsfavorieten tot een exclusief online assortiment vol Bonusaanbiedingen kan je thuis laten leveren. Je vindt hier ons volledige online assortiment.

Heb je gezocht naar een product, maar kon je het niet vinden? Onderaan de pagina vind je de button 'Laat het ons weten'. Alle suggesties worden bekeken en soms al op korte termijn toegevoegd aan ons online assortiment, want dat is het lekkere van Albert Heijn!

Wat vind je van dit antwoord?


Waar kan ik lege plooiboxen inleveren?

Lege plooiboxen kun je gewoon meegeven aan de bezorger bij je volgende bestelling. Let er wel op dat je de plooiboxen niet direct uitpakt, want onze bezorgers willen iedereen zo snel mogelijk helpen. De plooiboxen nemen we graag de volgende keer weer mee.

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe kan ik mijn favoriete winkel instellen?

Het instellen van jouw favoriete winkel is heel eenvoudig!
  1. Ga naar je profiel op ah.be of in de AH app.

  2. Zoek de winkel die jij als favoriet wilt instellen.

  3. Klik op het hartje naast de winkelnaam.

En voilà! Zo zie je voortaan snel alle info van jouw favoriete winkel.

Wat vind je van dit antwoord?


Ik wil de receptuur van een bepaald product weten. Waar kan ik dit vragen?

Helaas kunnen we de receptuur van onze AH huismerkproducten niet vrijgeven. Dit komt omdat we geheime receptuur gebruiken om de kwaliteit en smaak te waarborgen. Dit geldt ook voor producten die we niet meer verkopen.

Wat vind je van dit antwoord?


Ik heb een reservering gedaan voor het Portugees servies. Wanneer kan ik deze ophalen in de winkel?

Goed nieuws! Het gereserveerde servies is inmiddels aangekomen in onze winkels. Je hebt hier een e-mail over gehad op 6 juni. Niet opgemerkt? Je kunt zoeken op afzender no-reply@mg.spaaractie-reserveren.be.

Vanaf woensdag 11 juni kan je terecht in jouw winkel om je gereserveerde servies op te halen. Er zijn speciale tijdsvakken voor jou gereserveerd waarbinnen je het op kunt halen.

Informatie over de locatie van ophalen vind je via 'mijn bestelling' op de reserveersite: https://spaaractie-reserveren.be/reserveer-hier. Je moet dan even inloggen (niet met je ah.nl inloggegevens, hier heb je een nieuwe inlognaam en wachtwoord voor gemaakt). Weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op 'wachtwoord vergeten'.

Wat vind je van dit antwoord?


Waar kan ik mijn boodschappen thuis laten leveren?

Kijk op https://www.ah.be/kies-een-moment of en wanneer we ook bij jou thuis of op je werk bezorgen. Valt jouw postcode niet binnen ons bezorggebied, maar zie je wel in jouw omgeving onze auto's rijden? Dan woon je net buiten de grens van ons bezorggebied.

We kunnen helaas geen verzoeken voor toevoegen van jouw postcode in behandeling nemen. Check zo nu en dan even of jouw postcodegebied is toegevoegd aan ons bezorggebied.

Wat vind je van dit antwoord?


Wat zijn de contactgegevens van het Ahold Delhaize hoofdkantoor?

Het adres:
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam
Nederland

Het postadres:
Postbus 3000
1500 HA Zaandam
Nederland

Klantenservice:
Je kan ons bereiken via chat of telefonisch.
Je vindt de actuele openingstijden onderaan deze pagina.

Ons kantoor in België:
Albert Heijn België NV
Karel Oomsstraat 47K bus 2
2018 Antwerpen
België

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe weet ik zeker dat ik verse producten krijg?

We begrijpen dat je graag verse producten ontvangt, ook als je ze online bestelt en niet zelf kunt uitzoeken. Daarom zorgen onze medewerkers er zorgvuldig voor dat jouw boodschappen met aandacht worden geselecteerd.

Wil je weten hoe lang een versproduct houdbaar is na bezorging? Op de website en in de AH-app vind je bij elk versproduct een handig houdbaarheidsbalkje. Klik op het product, en je ziet meteen hoe lang je het na bezorging nog kunt gebruiken.

Voor brood werkt het iets anders: dat heeft geen ‘tenminste houdbaar tot’-datum, maar een productiedatum. Dat is de dag waarop het brood is gebakken.

Mocht je toch een product ontvangen dat niet aan onze versgarantie voldoet, laat het ons weten via het klachtenformulier. We lossen het graag voor je op.

Wat vind je van dit antwoord?