Veelgestelde vragen over ‘Pasen’

18 resultaten

Wat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?

De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.be/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals Goede vrijdag, Pasen, Dag van de Arbeid, Onze Lieve Heer Hemelvaart, Pinksteren, Nationale Feestdag, Onze Lieve Vrouw Hemelvaart, Allerheiligen, Wapenstilstand 1918, Koningsdag, Kerstmis en Oud en Nieuw.

Zo weet je altijd wanneer jouw winkel open is!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe werkt de spaaractie Winkeltje spelen?

Je kan vanaf maandag 8 september tot en met zondag 28 september 2025 sparen in de winkels en bij jouw online boodschappen. Bij iedere €10.00 aan boodschappen* ontvang je één mini. Spaar alle 40 verschillende mini’s en begin je eigen winkeltje!

*Het aantal items wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed worden geen spaarzegels uitgereikt.

Wat vind je van dit antwoord?


Wat is digitaal sparen?

Om sparen voor iedereen makkelijker te maken, spaar je vanaf nu in de AH app. Je ziet direct hoeveel zegels je hebt gespaard. De gespaarde zegels deel je heel eenvoudig met anderen. Daarnaast vergeet je de zegels nooit meer bij de kassa én je hoeft deze niet meer op te plakken op een spaarkaart. Die spaarkaart heb je overigens altijd bij de hand, want die staat gewoon in je app. Lekker makkelijk!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?

  • Deze actie is inmiddels voorbij.
  • Van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10.00* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
  • Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kon tot en met 2 februari 2025.

*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.

Wat vind je van dit antwoord?


Ik ben de e-mail met vouchers kwijt. Wat moet ik doen?

Geen zorgen! Check eerst even of de mail niet per ongeluk tussen je spam of ongewenste mail is gekomen. Kan je het daar ook niet vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. Als je je naam en e-mailadres doorgeeft waarmee je hebt besteld, lossen we het meteen voor je op.

Wat vind je van dit antwoord?


Kunnen jullie mijn boodschappen bij de buren bezorgen als ik er niet ben?

Nee, we bezorgen je boodschappen alleen op het door jou opgegeven adres – dus niet bij de buren. Maar geen zorgen: als je zelf niet thuis bent, mag iemand anders namens jou de boodschappen in ontvangst nemen. Die persoon moet dan wel thuis zijn op jouw adres en ook betalen als dat nodig is.

Wat vind je van dit antwoord?


Kan ik mijn digitale spaarzegels aan iemand geven of kan ik ze van iemand krijgen? 

Ja, dat kan zeker! Als iemand graag jouw spaarzegels wil, kan diegene jou een verzoek sturen om de zegels te delen, bijvoorbeeld via WhatsApp.

Jij ontvangt dan een verzoek met een link die je naar de app brengt. Via deze link kun je het aantal zegels intypen dat je wilt weggeven (gebruik de + of – toets).

Zo is het delen van jouw digitale Uitjeszegels een fluitje van een cent! Heb je nog vragen? Laat het ons gerust weten!

Wat vind je van dit antwoord?


Ik heb een reservering gedaan voor het Portugees servies. Wanneer kan ik deze ophalen in de winkel?

Goed nieuws! Het gereserveerde servies is inmiddels aangekomen in onze winkels. Je hebt hier een e-mail over gehad op 6 juni. Niet opgemerkt? Je kunt zoeken op afzender no-reply@mg.spaaractie-reserveren.be.

Vanaf woensdag 11 juni kan je terecht in jouw winkel om je gereserveerde servies op te halen. Er zijn speciale tijdsvakken voor jou gereserveerd waarbinnen je het op kunt halen.

Informatie over de locatie van ophalen vind je via 'mijn bestelling' op de reserveersite: https://spaaractie-reserveren.be/reserveer-hier. Je moet dan even inloggen (niet met je ah.nl inloggegevens, hier heb je een nieuwe inlognaam en wachtwoord voor gemaakt). Weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op 'wachtwoord vergeten'.

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe kan ik digitale servieszegels weggeven aan iemand anders?

Degene die zegels van jou wilt ontvangen, moet jou daarvoor een verzoek sturen. De uitleg hoe dat werkt vind je hier.

Wat vind je van dit antwoord?


Ik zie ineens koppel je (digitale) Bonuskaart staan in de app, maar ik heb dit al gedaan. Wat nu?

Geen zorgen! De kans is groot dat je uitgelogd bent uit de AH app.

Zo los je het snel op:

  • Tik rechtsboven in de app op het poppetje (je profielicoon).
  • Log opnieuw in met je AH-account.
  • Je ziet dan direct dat je Bonuskaart nog steeds goed gekoppeld is.


Kom je er niet uit? Onze klantenservice helpt je graag verder!

Wat vind je van dit antwoord?