Veelgestelde vragen over ‘dagelijkse kost’

27 resultaten

Tot waar worden de boodschappen bezorgd?

We bezorgen je boodschappen tot aan je voordeur – zelfs als die in een appartementencomplex op de derde verdieping zonder lift is. We zorgen ervoor dat je alles netjes bij je thuis ontvangt, zodat je er geen omkijken naar hebt.

Wat vind je van dit antwoord?


Wat kost het bezorgen van mijn boodschappen?

Onze bezorgkosten starten al vanaf €4.95 met een maximum van €6.95, afhankelijk van het gekozen bezorgmoment. Check bij het kiezen van het bezorgmoment welke kosten gelden.

Handige tip: Houd onze acties op ah.be in de gaten. Iedere week zijn er mooie deals met gratis bezorging! Ook voor zakelijke klanten. En wist je dit al? Met een Bezorgbundel betaal je helemaal géén servicekosten meer. Bekijk hier de voordelen van een Bezorgbundel.

Goed om te weten dat we je ongekoelde producten leveren in een plooibox. Je betaalt €5.00 per box aan statiegeld en deze kan je gewoon weer de volgende keer mee teruggeven aan de bezorger. De meeste gekoelde producten vervoeren we in een plastic tas. Zijn er tassen nodig bij jouw bestelling, dan vind je een vast bedrag van €0.35 (ongeacht het aantal) terug op je factuur onder het kopje 'plastic verpakkingsmateriaal'. Dit bedrag ontvang je retour als je de plastic tas(sen) bij een volgende bestelling weer bij de bezorger inlevert. Zo dragen we samen bij aan een duurzamere wereld!

Wat vind je van dit antwoord?


Welk assortiment kan ik online bestellen?

De beste en lekkerste producten van prijsfavorieten tot een exclusief online assortiment vol Bonusaanbiedingen kan je thuis laten leveren. Je vindt hier ons volledige online assortiment.

Heb je gezocht naar een product, maar kon je het niet vinden? Onderaan de pagina vind je de button 'Laat het ons weten'. Alle suggesties worden bekeken en soms al op korte termijn toegevoegd aan ons online assortiment, want dat is het lekkere van Albert Heijn!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?

  • Deze actie is inmiddels voorbij.
  • Van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10.00* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
  • Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kon tot en met 2 februari 2025.

*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.

Wat vind je van dit antwoord?


Wat is een Vast Bezorgmoment en hoe stel ik dit in?

Met een Vast Bezorgmoment krijg je elke week je boodschappen bezorgd op een moment dat jij van tevoren hebt gekozen. Dit is een handige extra service als je gebruikmaakt van een AH Bezorgbundel, zodat je precies weet wanneer je je boodschappen kunt verwachten.

Je Vaste Bezorgmoment gaat in zodra er een beschikbaar tijdslot is. Vaak is dat binnen twee weken. De exacte ingangsdatum zie je direct bij het kiezen van je moment.

Ook tijdens je Proefmaand kun je een Vast Bezorgmoment instellen.

Zo stel je het in:
  • Ga naar ah.be/bezorgbundel en log in met je AH-account.
  • Klik aan de linkerkant op ‘Bestel jouw moment’.
  • Kies de dag en het tijdstip waarop je je boodschappen wekelijks wilt laten bezorgen.
  • Bevestig je keuze. Je ontvangt daarna een e-mail met een overzicht van je vaste moment.

Goed om te weten:
Je kunt per bundel één Vast Bezorgmoment per week instellen. Wil je op een ander moment een extra bestelling doen? Dan kun je natuurlijk altijd een losse bezorging plannen, zonder extra kosten.

Zo weet je precies waar je aan toe bent!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe kan ik een Bezorgbundel aanschaffen?

Een Bezorgbundel regelen is heel eenvoudig. Volg deze stappen:
  • Maak een AH-account aan (als je die nog niet hebt) en zorg dat je Bonuskaart is gekoppeld.
  • Ga naar onze Bezorgbundel-pagina en kies de bundel die het beste bij jou past.
  • Klik op ‘Bestellen’ en reken af via Bancontact.

De kosten van je bundel worden via automatische incasso (domiciliëring) afgeschreven van een particuliere bankrekening. Dit gebeurt in één keer, voor de volledige looptijd van de bundel, dus niet per maand. De incasso vindt plaats binnen twee weken na het geven van de machtiging.

Belangrijk om te weten: heb je een Bezorgbundel aangeschaft? Dan kun je je AH-account pas opzeggen zodra de bundel is stopgezet.

Wat vind je van dit antwoord?


Wat is de Nutri-Score?

De Nutri-Score helpt je om producten met een betere samenstelling te kiezen. Dit is handig voor producten die niet in de Schijf van Vijf staan, zoals sauzen, frisdranken, koeken, pizza’s en snacks.

De score laat zien of een product een betere keuze is in vergelijking met andere producten van dezelfde soort. Je vergelijkt dus ontbijtkoek met andere ontbijtkoeken, en niet met saus. Producten met een donkergroene A hebben een betere samenstelling dan dezelfde soort producten met een donkeroranje E.

Een groene A of B betekent niet automatisch dat het product gezond is, maar het laat wel zien dat het een betere keuze is in vergelijking met andere producten van dezelfde categorie.

Hier lees je alles over de Nutri-Score.

Wat vind je van dit antwoord?


Waarom moet ik €25.00 betalen bij een annulatie?

Het terugnemen van boodschappen kost extra tijd en geld, maar we willen vooral geen voedsel verspillen. Je ontvangt een kaartje van de bezorger in de brievenbus en een e-mail met meer uitleg. Waar mogelijk doneren we jouw boodschappen aan de voedselbank.

Heb je een spoedsituatie waardoor je niet thuis kan zijn? Neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen dan samen met jou een gepaste oplossing zoeken.

Wat vind je van dit antwoord?


Wat is de AH Bezorgbundel en wat zijn de voordelen?

Je boodschappen geleverd krijgen zo vaak als je wilt: dat is gemakkelijk! Zonder leveringskosten? Nog beter!
  • Bestel zo vaak je wilt zonder leveringskosten (het minimum bestelbedrag is €60.00)
  • Al voordeliger vanaf 2 bestellingen per maand
  • Je favoriete bezorgmoment voor jou gereserveerd
  • Bespaar €24.00 extra met een jaarabonnement

De AH Bezorgbundel is een abonnement van 1 of 12 maanden, waarmee je zo vaak als je maar wil boodschappen kan laten thuisleveren vanaf maandagochtend tot en met zaterdag.

Je betaalt hiervoor een vast laag bedrag, al vanaf €9.99 per maand. De bundel is er alleen voor particulieren en geldt in ons hele bezorggebied. Je betaalt verder geen bezorgkosten of andere kosten.

Ook kies je eenvoudig een Vast Bezorgmoment. Vanaf 2 leveringen per maand ben je al voordeliger uit met de Bezorgbundel dan wanneer je losse bestelling plaatst.

Bekijk hier alle voordelen van de Bezorgbundel en sluit er meteen één af!

Wat vind je van dit antwoord?


Tot wanneer en hoe kan ik de proefmaand voor de Bezorgbundel gratis opzeggen?

Je kunt je proefmaand gratis opzeggen tot de laatste dag van de maand waarin je boodschappen gratis worden bezorgd. Zo houd je zelf de controle. Een week van tevoren sturen we je een e-mail ter herinnering, zodat je het niet vergeet.

Opzeggen doe je zo:
Ga naar ah.be/bezorgbundel, log in en klik linksonder op de knop ‘Proefmaand opzeggen’. Je Proefmaand loopt dan automatisch af op de laatste dag. Daarna stopt je bundel vanzelf, zonder kosten.

Toch te laat?
Geen zorgen. Als je niet op tijd opzegt, zetten we je bundel automatisch om in een maandabonnement alle momenten (€13.99 per maand). Maar ook dan heb je nog 14 dagen bedenktijd.

Zeg je binnen die twee weken alsnog op? Dan krijg je het resterende bedrag teruggestort op je rekening. Je betaalt alleen voor de dagen waarin je gebruik hebt gemaakt van de bundel.

Zeg je op na die 14 dagen? Dan loopt je maandabonnement nog één maand door en stopt het daarna automatisch als je opzegt.

Zo weet je altijd waar je aan toe bent!

Wat vind je van dit antwoord?