Veelgestelde vragen over ‘bancontact’
14 resultatenHoe werkt het wijzigen van een bestelling bij online betalen met Bancontact?
Omdat de betaling nog door je bank verwerkt moet worden, staat dit meestal weer binnen 2 werkdagen op je rekening. Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact met de klantenservice op.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend geleverd of geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling maandag ontvangt.
Hoe werkt het annuleren van een bestelling bij online betalen met Bancontact?
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling maandag ontvangt.
Kan ik mijn online bestelling ook met maaltijdcheques of consumptiecheques betalen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Online bestellingen kunnen uitsluitend met Bancontact of Payconiq worden betaald. Betalen met (elektronische) maaltijdcheques, consumptiecheques, creditcard of bijvoorbeeld via PayPal is op dit moment niet mogelijk.
Hoe kan ik een Bezorgbundel aanschaffen?
- Maak een account aan en zorg ervoor dat je Bonuskaart is geactiveerd.
- Ga vervolgens naar onze speciale bezorgbundel pagina en volg de stappen.
- Als je een bundel hebt gekozen, klik je op 'bestellen’. Daarna kun je betalen via Bancontact.
- De AH Bezorgbundel wordt via automatische incasso geïncasseerd (domiciliëring) van een particuliere bankrekening.
- De totale looptijd wordt in één keer geïncasseerd, niet per maand.
- De incasso vindt binnen twee weken na afgeven van de machtiging plaats
Hoe krijg ik het statiegeld van de plooiboxen van mijn bestelling terug als ik online betaal met Bancontact?
Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact op met ons. Dan kijken we graag voor je na wat er mis is gegaan.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend afgeleverd? Dan kan het zijn dat je de betaling pas maandag ontvangt.
Hoe kan ik mijn bestelling online betalen met Bancontact?
Wanneer je producten verwijdert uit je bestelling ontvang je na levering binnen 2 werkdagen het verschil terug op je rekening. Je factuur is direct na levering beschikbaar op het betalingsoverzicht van je levering. Je vindt de factuur van jouw bestelling(en) hier.
Ik heb al via Bancontact betaald, maar zie dat ik ineens aan de deur moet betalen. Hoe kan dat?
Ik heb mijn boodschappen online betaald met Bancontact, hoef ik nu niet thuis te wachten op de bezorger?
Er moet altijd iemand aanwezig zijn in het tijdblok waarop de boodschappen worden geleverd. De boodschappen kunnen door de bezorger niet bij de voordeur worden neergezet. Wil je exact weten wanneer de bezorg komt? In de AH-app kan je meldingen aanzetten. Dan laten we je weten hoe laat de bezorger komt. Kies hiervoor in je profiel voor Meldingen > Je bestelling.
Als er niemand opendoet, dan bellen we je. Misschien ben je wel thuis, maar heb je de bel niet gehoord. Let op: we bellen altijd anoniem. Ben je echt niet thuis? Dan neemt de bezorger je boodschappen weer mee. Helaas kunnen wij de boodschappen niet meer verkopen of gebruiken, dus vragen we je hier bewust mee om te gaan. We zullen een verspillingsbijdrage van €25 euro rekenen voor bij je volgende bestelling.
Hoe kan ik mijn online bestelling betalen?
Je kan jouw online bestelling betalen
1: fysiek aan de deur op het moment van thuislevering met debet bankkaart of;
2: online op het moment van het plaatsen van jouw bestelling met Bancontact.
Exclusief voor zakelijke klanten bestaat ook de mogelijkheid voor betalen per factuur of per domiciëlering.