Klantfeedback


Ontdek het gemak van de Bezorgbundel
Goed nieuws voor onze klanten: de AH Bezorgbundel is er! Veel klanten vroegen om onbeperkt boodschappen bestellen voor een vast bedrag per maand. Daarom kun je nu al vanaf €9.99 per maand zo vaak je wil boodschappen laten bezorgen, mét een vast bezorgmoment. Handig en voordelig, want vanaf twee leveringen per maand ben je al goedkoper uit dan losse bestellingen.
Met de Bezorgbundel kies je eenvoudig een vast bezorgmoment, zodat je precies weet wanneer je boodschappen komen. Vanaf twee leveringen per maand ben je voordeliger uit dan bij losse bestellingen.
Bovendien kunnen we door vaste bezorgmomenten efficiënter plannen, wat bijdraagt aan minder uitstoot en een duurzamere keten. Samen maken we beter eten bereikbaar. Voor iedereen.
Lees hier alles over de voordelen van de Bezorgbundel!

Glutenvrij eten: makkelijker, leuker en lekkerder
Steeds meer klanten maken bewuste voedingskeuzes. Albert Heijn speelt hierop in door het assortiment glutenvrije producten uit te breiden. Of je nu gluten moet vermijden vanwege een allergie of gewoon iets anders wilt proberen, wij bieden volop keuze voor elk moment van de dag. Van glutenvrije mini-crackers en pasta’s tot wraps en pannenkoekenmix.
Om het nog toegankelijker te maken, hebben bijna 300 winkels een speciaal diepvries schap met glutenvrije bakkerijproducten. Op onze website en in de AH-app vind je een verbeterde zoekfunctie met een ‘glutenvrij’-filter, zodat je snel kunt vinden wat je nodig hebt. Daarnaast kun je glutenvrije opties selecteren voor je persoonlijke Allerhande-weekmenu voor extra inspiratie.
Met deze uitbreidingen willen we glutenvrij boodschappen doen voor iedereen makkelijker en smakelijker maken. Of je nu een glutenvrij dieet volgt of gewoon anders wilt eten, bij ons vind je altijd een lekker alternatief. Bezoek snel onze winkel of ontdek de nieuwe producten online!

Minder productklachten, meer tevreden klanten
Online boodschappen doen bij Albert Heijn groeit hard, maar het leveren van verse en kwetsbare producten kan soms een uitdaging zijn. Breukschade en aanvriesschade leidden tot teleurstelling bij klanten. Daarom hebben we geïnvesteerd in een nieuwe koelbox, speciaal voor online bestellingen.
Ondanks dat we nog niet bij alle bestellingen de nieuwe koelboxen inzetten, zien we al een goed resultaat: een stuk minder klachten over aanvriesschade en breukschade!
De nieuwe koelbox houdt producten op de juiste temperatuur en voorkomt dat producten te koud worden, terwijl verse producten niet beschadigen. Zo komen jouw boodschappen verser en in betere kwaliteit bij jou thuis.
Met deze innovatie zetten we een belangrijke stap naar een duurzame en nóg klantvriendelijkere manier van online boodschappen doen. Slimme techniek zorgt voor minder klachten, meer tevreden klanten én minder voedselverspilling.

Verbeterde verpakkingen
Daarom hebben we samen met onze leverancier een oplossing bedacht: de ronde vorm van de verpakking veranderen naar een vierkante, hierdoor past de verpakking beter in de koelkast en ook in de koelkastdeur. Daarnaast kunnen er door de vierkante vorm meer producten op dezelfde oppervlakte mee op transport, een logistieke verbetering. Hiermee is de CO2 uitstoot flink verminderd. Tot slot is een vierkante verpakking steviger en gaat dus minder snel kapot, waardoor we een stuk minder klachten ontvangen.
Handiger voor de klant, maar ook beter voor het milieu. Zo maken we samen beter eten bereikbaar. Voor iedereen.

Melding dat je factuur klaarstaat in de AH app na bezorging
Vanaf begin 2024 ontvangen klanten daarom een notificatie in de AH app na aflevering van hun bestelling met directe verwijzing naar het nieuwe betaaloverzicht. Ook hebben we het uiterlijk van de factuur aangepast en toegankelijker gemaakt. Zo zie je in één oogopslag hoe het uiteindelijke bestelbedrag is opgebouwd.
Deze aanpassingen worden goed ontvangen. Klanten vinden het een stuk overzichtelijker en duidelijker. De klantwaardering voor het nieuwe betaaloverzicht wordt gemiddeld gewaardeerd met een 4 uit 5. We streven natuurlijk naar een 5 van de 5. Weet jij wat we nog meer kunnen verbeteren? Laat het onze klantenservice weten.