De Efteling-spaarcampagne is afgelopen
- Van 10 februari t/m 2 maart 2025 kon je sparen voor Efteling-korting.
- Een volle spaarkaart kon je inleveren voor tot €13.50 korting op Efteling-tickets, eten en drinken en voor €13.50 korting op theatershow CARO.
- Verzilveren was mogelijk t/m zondag 15 juni 2025.
- Tickets en vouchers zijn geldig t/m 9 november 2025.

Ontdek de leukste attracties voor de kleinsten onder ons, de hele familie of echte waaghalzen
Veelgestelde vragen
Kan ik de Disney kerstkransjes ook zien in de app?
Ja, de spaaractie is zichtbaar in de app. Je kunt daar je zegels bijhouden en zien hoeveel je er nog nodig hebt voor een volle kaart. Handig toch? Meer informatie kan je vinden op de actiepagina.
Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?
We willen dat elk bezoek aan onze winkel prettig verloopt. Onze collega’s doen daar dagelijks hun best voor. Ben je toch ergens niet tevreden over? Laat het ons dan weten, zo kunnen we leren en verbeteren.
Je kunt op twee manieren je klacht melden:
Je kunt op twee manieren je klacht melden:
- Direct in de winkel: Vraag gerust naar de supermarktmanager. Die luistert graag naar je verhaal en zoekt samen met jou naar een oplossing.
- Online of telefonisch: Kom je voorlopig niet langs? Neem dan contact op met onze klantenservice, telefonisch of via één van onze andere contactkanalen. Geef even aan om welke winkel het gaat, dan zorgen wij dat de supermarktmanager contact met je opneemt.
- Je kunt ook feedback achterlaten over jouw winkelbezoek via het feedbackformulier.
Kan ik mijn Nederlandse Bonuskaart ook in België gebruiken?
Dat is helaas niet mogelijk. Een Nederlandse Bonuskaart werkt alleen in Nederland, en andersom werkt een Belgische Bonuskaart alleen in België.
Wil je boodschappen doen in België?
-
Haal dan een Belgische Bonuskaart op bij het onthaal van een Albert Heijn-winkel in België.
-
Deze kaart is oranje, en dus goed te onderscheiden van de blauwe Nederlandse kaart.
-
Heb je een Belgisch profiel? Dan kun je ook eenvoudig een digitale Bonuskaart aanvragen via ah.be.
Zo ben je ook in België altijd verzekerd van Bonusvoordeel!
Mijn ticket heb ik niet ontvangen of ben ik kwijt, wat nu?
Allereerst: geen paniek! Je ontvangt eerst een bevestigingsmail met je bestelling en daarna een aparte mail met je tickets. Niet ontvangen?
Je kunt de ticketmail ook zelf opnieuw versturen via de AH app: ga naar je profiel (rechtsboven) en klik op ‘Aankopen en bestellingen’.
Je kunt de ticketmail ook via de website opnieuw versturen. Ga naar 'mijn bestellingen' en klik bovenaan op 'Aankopen en bestellingen'. Vervolgens ga je naar de juiste bestelling en klik op 'klik opnieuw versturen'.
De tickets blijven 2 jaar beschikbaar, dus je kunt altijd terugkomen om ze opnieuw te versturen.
- Check je spam
- Controleer op een typfout in je e-mailadres
- Voeg het e-mailadres toe aan je adresboek
Je kunt de ticketmail ook zelf opnieuw versturen via de AH app: ga naar je profiel (rechtsboven) en klik op ‘Aankopen en bestellingen’.
Je kunt de ticketmail ook via de website opnieuw versturen. Ga naar 'mijn bestellingen' en klik bovenaan op 'Aankopen en bestellingen'. Vervolgens ga je naar de juiste bestelling en klik op 'klik opnieuw versturen'.
De tickets blijven 2 jaar beschikbaar, dus je kunt altijd terugkomen om ze opnieuw te versturen.
Waarom werkt Albert Heijn aan digitale toegankelijkheid?
Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. Dát is onze missie.
In Nederland leven ruim 4,5 miljoen mensen met een matige tot ernstige beperking. Elke dag moeten er zo’n 6 miljoen borden gevuld worden. Dat betekent dat heel veel mensen, met én zonder beperking, vertrouwen op de toegankelijkheid van onze producten en diensten.
Het is voor ons niet alleen een wettelijke verplichting om de toegankelijkheid van onze diensten te garanderen; onze klanten profiteren ook van een betere gebruikerservaring met duidelijke en gebruiksvriendelijke interfaces.
Samen maken we van beter eten de makkelijke keuze. Voor iedereen.
In Nederland leven ruim 4,5 miljoen mensen met een matige tot ernstige beperking. Elke dag moeten er zo’n 6 miljoen borden gevuld worden. Dat betekent dat heel veel mensen, met én zonder beperking, vertrouwen op de toegankelijkheid van onze producten en diensten.
Het is voor ons niet alleen een wettelijke verplichting om de toegankelijkheid van onze diensten te garanderen; onze klanten profiteren ook van een betere gebruikerservaring met duidelijke en gebruiksvriendelijke interfaces.
Samen maken we van beter eten de makkelijke keuze. Voor iedereen.








