De Efteling-spaarcampagne is afgelopen
- Van 10 februari t/m 2 maart 2025 kon je sparen voor Efteling-korting.
- Een volle spaarkaart kon je inleveren voor tot €13.50 korting op Efteling-tickets, eten en drinken en voor €13.50 korting op theatershow CARO.
- Verzilveren was mogelijk t/m zondag 15 juni 2025.
- Tickets en vouchers zijn geldig t/m 9 november 2025.

Ontdek de leukste attracties voor de kleinsten onder ons, de hele familie of echte waaghalzen
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn favoriete winkel instellen?
-
Ga naar je profiel op ah.be of in de AH app.
-
Zoek de winkel die jij als favoriet wilt instellen.
-
Klik op het hartje naast de winkelnaam.
En voilà! Zo zie je voortaan snel alle info van jouw favoriete winkel.
Kan ik mijn Nederlandse Bonuskaart ook in België gebruiken?
Dat is helaas niet mogelijk. Een Nederlandse Bonuskaart werkt alleen in Nederland, en andersom werkt een Belgische Bonuskaart alleen in België.
Wil je boodschappen doen in België?
-
Haal dan een Belgische Bonuskaart op bij het onthaal van een Albert Heijn-winkel in België.
-
Deze kaart is oranje, en dus goed te onderscheiden van de blauwe Nederlandse kaart.
-
Heb je een Belgisch profiel? Dan kun je ook eenvoudig een digitale Bonuskaart aanvragen via ah.be.
Zo ben je ook in België altijd verzekerd van Bonusvoordeel!
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
- Deze actie is inmiddels voorbij.
- Van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10.00* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
- Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kon tot en met 2 februari 2025.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.
Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?
Je kunt op twee manieren je klacht melden:
- Direct in de winkel: Vraag gerust naar de supermarktmanager. Die luistert graag naar je verhaal en zoekt samen met jou naar een oplossing.
- Online of telefonisch: Kom je voorlopig niet langs? Neem dan contact op met onze klantenservice, telefonisch of via één van onze andere contactkanalen. Geef even aan om welke winkel het gaat, dan zorgen wij dat de supermarktmanager contact met je opneemt.
Mijn ticket heb ik niet ontvangen of ben ik kwijt, wat nu?
- Check je spam
- Controleer op een typfout in je e-mailadres
- Voeg het e-mailadres toe aan je adresboek
Je kunt de ticketmail ook zelf opnieuw versturen via de AH app: ga naar je profiel (rechtsboven) en klik op ‘Aankopen en bestellingen’.
Je kunt de ticketmail ook via de website opnieuw versturen. Ga naar 'mijn bestellingen' en klik bovenaan op 'Aankopen en bestellingen'. Vervolgens ga je naar de juiste bestelling en klik op 'klik opnieuw versturen'.
De tickets blijven 2 jaar beschikbaar, dus je kunt altijd terugkomen om ze opnieuw te versturen.