Veelgestelde vragen over ‘Contact’
41 resultatenWat zijn de contactgegevens van het Ahold Delhaize hoofdkantoor?
Het adres:
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam
Nederland
Het postadres:
Postbus 3000
1500 HA Zaandam
Nederland
Klantenservice:
Je kan ons bereiken via chat of telefonisch.
Je vindt de actuele openingstijden onderaan deze pagina.
Ons kantoor in België:
Albert Heijn België NV
Karel Oomsstraat 47K bus 2
2018 Antwerpen
België
Hoe kom ik in contact met de klantenservice van Albert Heijn?
Wat zijn de openinguren en contactgegevens van mijn Albert Heijn winkel?
Je kan de openingsuren en de contactgegevens van onze winkels hier vinden. De openingsuren zijn actueel en zijn tot twee weken van tevoren te bekijken. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld feestdagen.
Nieuwe winkel of heropening
Ben je benieuwd naar de opening van een nieuwe winkel of heropening na een verbouwing van jouw winkel? Hou dan de lokale media in de gaten. Daar wordt het altijd als eerste vermeld.
Wist je dat je via mijn profiel jouw favoriete winkel kan instellen. Zo zie je nog sneller tot hoe laat jouw winkel vandaag open is en hoe je ze kan bereiken.
Winkelassortiment
De ene winkel is groter dan de andere en we kijken constant naar welke producten binnen het grote aanbod passen in de beperkte ruimte van onze winkels. Niet alles komt of past in ons assortiment, maar onze collega’s in de winkel helpen je graag zoeken naar een alternatief.
Verschillende services in de winkel
Wil jij weten in welke winkel je een bepaalde service kunt vinden? Selecteer jouw gewenste service in de filter in de winkelzoeker en je ziet het meteen!
Ik heb net een AH Bezorgbundel afgesloten, maar ik wil er toch vanaf zien. Kan dat?
Wanneer je het abonnement (de overeenkomst) ontbindt binnen de bedenktijd van 14 dagen, dan ben je wel voor de periode dat het abonnement heeft gelopen aan Albert Heijn een bedrag verschuldigd. Dit bedrag is evenredig aan de periode dat het abonnement heeft gelopen.
Wil je gebruik maken van je herroepingsrecht? Neem dan contact op met de klantenservice of stuur meteen een e-mail naar klantenservice@ah.be met een aangehecht en ingevuld formulier. Dit formulier wordt meegestuurd met de bevestigingse-mail van jouw bestelling en kan je ook hier downloaden.
Ik heb actieproducten besteld op de juiste dag, maar ik krijg geen gratis bezorging. Wat nu?
Geen zorgen: dit soort fouten wordt vaak automatisch hersteld vóór de bezorging plaatsvindt. Wacht dus even af tot je bestelling is geleverd. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We kijken het meteen voor je na en zorgen dat het netjes wordt opgelost.
Ik wil mijn persoonlijke gegevens zoals mijn telefoonnummer wijzigen. Hoe doe ik dat?
Je gegevens kan je wijzigen door in te loggen in je Mijn Albert Heijn-profiel. Heb je de gegevens aangepast? Sla ze op en je nieuwe gegevens staan geregistreerd.
Wil je je adresgegevens wijzigen, maar heb je een lopende bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb geen kraskaart of te weinig kraskaarten ontvangen, wat nu?
Heb je boodschappen gedaan in één van onze winkels? Je krijg geen fysieke kraskaart meer uitgereikt aan de kassa. Je kan alleen digitiaal meedoen met deze actie. Heb je de AH app geactiveerd op je mobiel? Dan spaar je al automatisch mee door het scannen van je Bonuskaart bij de kassa. De kraskaarten vind je terug in de app. Mis je desondanks nog kaarten? Neem even contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag!
Heb je online je boodschappen gedaan? Houd er rekening mee dat de kraskaarten ongeveer 5 uur vóór levering van jouw boodschappen worden toegekend. Dit zie je terug bij het kopje 'Krassen' in de AH app. Heb je ze toch niet onvangen? Geen probleem! Neem even contact op met onze klantenservice, we helpen je graag.
Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?
Klacht over een product
Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.
Klacht over de winkel
Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.
Je kan twee dingen doen:
- Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
- Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt.
Kan ik mijn boodschappen tijdelijk op een ander adres laten bezorgen?
Zo regel je het eenvoudig:
- Ga naar 'Online bestellen' en klik op 'Wijzig' achter je adres. Vul het adres in en ga verder met bestellen.
- Heb je een persoonlijk bezorgmoment? Ga naar ‘Nieuwe bestelling starten’ en klik op ‘Wijzig’ achter je adres. Vul het adres in en ga verder met bestellen.