Veelgestelde vragen over ‘Krassen’
15 resultatenHoe werkt de actie met Krassen?
- Tijdens de Digitaal Krassen campagne ontvang je bij elke €15 één digitale kraskaart in de AH app.
- De actie geldt van maandag 9 juni tot en met zondag 29 juni. Inleveren kan tot en met zondag 6 juli.
- Zorg dat je de meest recente versie van de AH app op je telefoon hebt staan.
- Kras het artikel in de AH app open. Beantwoord je de vraag goed? Dan heb je recht op één gratis product.
- Wanneer je daarna het artikel samen met je bonuskaart scant in de winkel, of toevoegt aan je online winkelmandje wordt het artikel automatisch verrekend op je factuur of kassabon.
*Cadeaukaarten, boeken, telefoonkaarten, toegangstickets, loten, flesvoeding/babyvoeding tot 12 maanden en zijn uitgezonderd van deze Actie. Over het aankoopbedrag van deze producten worden geen Kraskaarten uitgereikt.
Ik heb geen AH app, maar wil graag wel met de krasactie meedoen
Digitaal krassen gaat alleen in de Albert Heijn app. Wel zo makkelijk. Zo worden de Kraskaarten automatisch op je Bonuskaart geladen na het afrekenen en heb je jouw kraskaarten altijd bij de hand. Daarnaast is digitaal krassen ook een stuk duurzamer dan krassen met papieren kraskaarten. Digitaal krassen in de AH app is overigens net zo leuk! Fysiek krassen is helaas niet mogelijk.
Kan ik als zakelijke klant ook mee krassen?
Het aanbod van acties en promoties bij Albert Heijn verschilt per type klant. Krassen is ingericht voor consumenten en geldt helaas niet voor zakelijke klanten.
Ik heb geen kraskaart of te weinig kraskaarten ontvangen, wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Heb je boodschappen gedaan in één van onze winkels? Je krijg geen fysieke kraskaart meer uitgereikt aan de kassa. Je kan alleen digitiaal meedoen met deze actie. Heb je de AH app geactiveerd op je mobiel? Dan spaar je al automatisch mee door het scannen van je Bonuskaart bij de kassa. De kraskaarten vind je terug in de app. Mis je desondanks nog kaarten? Neem even contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag!
Heb je online je boodschappen gedaan? Houd er rekening mee dat de kraskaarten ongeveer 5 uur vóór levering van jouw boodschappen worden toegekend. Dit zie je terug bij het kopje 'Krassen' in de AH app. Heb je ze toch niet onvangen? Geen probleem! Neem even contact op met onze klantenservice, we helpen je graag.
Heb je boodschappen gedaan in één van onze winkels? Je krijg geen fysieke kraskaart meer uitgereikt aan de kassa. Je kan alleen digitiaal meedoen met deze actie. Heb je de AH app geactiveerd op je mobiel? Dan spaar je al automatisch mee door het scannen van je Bonuskaart bij de kassa. De kraskaarten vind je terug in de app. Mis je desondanks nog kaarten? Neem even contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag!
Heb je online je boodschappen gedaan? Houd er rekening mee dat de kraskaarten ongeveer 5 uur vóór levering van jouw boodschappen worden toegekend. Dit zie je terug bij het kopje 'Krassen' in de AH app. Heb je ze toch niet onvangen? Geen probleem! Neem even contact op met onze klantenservice, we helpen je graag.
De app is in storing, hoe kan ik nu gebruik maken van de krasactie?
We begrijpen dat dit heel vervelend is. We werken er hard aan om de app weer werkend te krijgen. We willen je dan ook vragen om op een later moment verder te krassen.
Het product op mijn kraskaart is niet op voorraad of zit niet in het assortiment van mijn winkel, wat nu?
Indien het product op je kraskaart tijdelijk niet op voorraad is willen we je vragen om op een later moment terug te komen. We doen ons best om de voorraad zo snel als mogelijk weer bij te werken. De krasartikelen zijn in de meeste winkels toegevoegd aan het assortiment. Zit het artikel niet in het assortiment van de winkel? Dan zal de baliemedewerker je een nieuwe kraskaart geven.
Ben ik verplicht om iets te kopen als ik mijn kraskaarten wil verzilveren in de winkel?
Nee hoor, je bent niet verplicht om iets te kopen als je je kraskaarten wil verzilveren in de winkel. Je kan ook alleen je gratis producten verzilveren. Voor online bestellingen geldt wel een minimum bestelbedrag.
Mijn gratis product is niet verrekend, wat nu?
Dat is een tegenvaller en natuurlijk niet de bedoeling.
Is dit in één van onze winkels? Dan kan het zijn dat er vertraging zit tussen het openkrassen van een kraskaart en de activering op je Bonuskaart. Het komt heel soms ook voor dat er een storing is met het kassasysteem. Bij het onthaal verrekenen we de korting graag met je.
Is dit bij je online bestelling? Dan kan het zijn dat er vertraging zit tussen het openkrassen van een kraskaart en de activering op je Bonuskaart. Neem even contact op met onze klantenservice, dan lossen we het uiteraard netjes met je op!
Is dit in één van onze winkels? Dan kan het zijn dat er vertraging zit tussen het openkrassen van een kraskaart en de activering op je Bonuskaart. Het komt heel soms ook voor dat er een storing is met het kassasysteem. Bij het onthaal verrekenen we de korting graag met je.
Is dit bij je online bestelling? Dan kan het zijn dat er vertraging zit tussen het openkrassen van een kraskaart en de activering op je Bonuskaart. Neem even contact op met onze klantenservice, dan lossen we het uiteraard netjes met je op!
Hoe werkt het als het gratis krasproduct ook in de Bonus is?
Het gratis product telt niet mee voor de Bonusaanbieding. Als voor het gekraste product 1+1 gratis geldt en je koopt er 1, dan is deze gratis. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om er 3 te kopen, dan betaal je er slechts 1!
Waarom moet ik eerst een vraag beantwoorden en krijg ik niet direct mijn kraskaart?
Je zult eerst een vraag moeten beantwoorden voor het verkrijgen van je kraskaart. Dit is vanwege de Belgische wetgeving. Wij mogen geen gratis producten weggeven; er moet een schiftingsvraag aan verbonden zijn.