AH Klantenservice
Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.
Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.
Je kan twee dingen doen:
Heb je een tip hoe we deze pagina kunnen verbeteren?
Elke week verrassend extra voordeel, speciaal voor jou, dat is Mijn Bonus Box. Wekelijks 10 extra promoties waarvan je er 5 kan uitkiezen om te activeren. Zo heb je elke week extra persoonlijk voordeel naast de reguliere Bonus.
Hoe het precies werkt en hoe je je kan aanmelden vind je hier.
Met inmiddels meer dan 50 winkels in België zijn we steeds vaker in de buurt. We hebben ruime openingstijden en verschillende services per winkel, zoals zelfscan, bol.com afhaalpunten etc.
Op onze speciale pagina staan we elke dag voor je klaar met antwoorden op de meest gestelde vragen, informatie over genomen maatregelen en de laatste updates rondom het coronavirus.