Klacht over je winkelbezoek

AH Klantenservice

Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek, hoe meld ik deze?

Klacht over een product

Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.

Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.


Klacht over de winkel

Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.

Je kan twee dingen doen:

  • Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
  • Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt.
Gerelateerde artikelen

Mijn Bonus Box

Elke week verrassend extra voordeel, speciaal voor jou, dat is Mijn Bonus Box. Wekelijks 10 extra promoties waarvan je er 5 kan uitkiezen om te activeren. Zo heb je elke week extra persoonlijk voordeel naast de reguliere Bonus.

Hoe het precies werkt en hoe je je kan aanmelden vind je hier.

Bekijk de details

Mijn winkel

Met inmiddels meer dan 50 winkels in België zijn we steeds vaker in de buurt. We hebben ruime openingstijden en verschillende services per winkel, zoals zelfscan, bol.com afhaalpunten etc.

Bekijk de details

Boodschappen doen in coronatijd

Op onze speciale pagina staan we elke dag voor je klaar met antwoorden op de meest gestelde vragen, informatie over genomen maatregelen en de laatste updates rondom het coronavirus.

Bekijk de details

Contact