Veelgestelde vragen over ‘Mijn winkel’

50 resultaten

Wat zijn de openinguren en contactgegevens van mijn Albert Heijn winkel?

Je vindt de actuele openingstijden en contactgegevens van al onze winkels hier. Deze informatie is altijd up-to-date en je kunt de openingstijden tot twee weken vooruit bekijken. Ook speciale dagen, zoals feestdagen, worden hierin meegenomen.

Nieuwe winkel of heropening
Benieuwd wanneer een nieuwe winkel opent of jouw favoriete winkel heropent na een verbouwing? Houd dan vooral de lokale media in de gaten, daar wordt dit als eerste aangekondigd.

Favoriete winkel instellen
Wist je dat je in je profiel een favoriete winkel kunt instellen? Zo zie je snel tot hoe laat jouw winkel vandaag open is en vind je makkelijk de contactgegevens.

Winkelassortiment
Elke winkel is anders qua grootte en aanbod. Niet alle producten passen in elke winkel, maar onze collega’s helpen je graag om een goed alternatief te vinden.

Services in de winkel
Wil je weten waar je een specifieke service vindt? Gebruik de filter in onze winkelzoeker en ontdek meteen welke winkels deze service aanbieden.

Wat vind je van dit antwoord?


Ik heb een reservering gedaan voor het Portugees servies. Wanneer kan ik deze ophalen in de winkel?

Goed nieuws! Het gereserveerde servies is inmiddels aangekomen in onze winkels. Je hebt hier een e-mail over gehad op 6 juni. Niet opgemerkt? Je kunt zoeken op afzender no-reply@mg.spaaractie-reserveren.be.

Vanaf woensdag 11 juni kan je terecht in jouw winkel om je gereserveerde servies op te halen. Er zijn speciale tijdsvakken voor jou gereserveerd waarbinnen je het op kunt halen.

Informatie over de locatie van ophalen vind je via 'mijn bestelling' op de reserveersite: https://spaaractie-reserveren.be/reserveer-hier. Je moet dan even inloggen (niet met je ah.nl inloggegevens, hier heb je een nieuwe inlognaam en wachtwoord voor gemaakt). Weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op 'wachtwoord vergeten'.

Wat vind je van dit antwoord?


Wat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?

De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.be/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals Goede vrijdag, Pasen, Dag van de Arbeid, Onze Lieve Heer Hemelvaart, Pinksteren, Nationale Feestdag, Onze Lieve Vrouw Hemelvaart, Allerheiligen, Wapenstilstand 1918, Koningsdag, Kerstmis en Oud en Nieuw.

Zo weet je altijd wanneer jouw winkel open is!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe kan ik mijn favoriete winkel instellen?

Het instellen van jouw favoriete winkel is heel eenvoudig!
  1. Ga naar je profiel op ah.be of in de AH app.

  2. Zoek de winkel die jij als favoriet wilt instellen.

  3. Klik op het hartje naast de winkelnaam.

En voilà! Zo zie je voortaan snel alle info van jouw favoriete winkel.

Wat vind je van dit antwoord?


Waarom zitten sommige producten niet in het assortiment van mijn Albert Heijn winkel?

Elke winkel is weer een beetje anders! We stemmen het assortiment af op de ruimte in de winkel én op wat onze klanten het liefst kopen. Dat betekent dat sommige producten niet overal te vinden zijn of soms verdwijnen als er weinig vraag naar is.

Mis je iets? Laat het vooral weten! Onze collega’s in de winkel denken graag met je mee en helpen je zoeken naar een alternatief.

Wat vind je van dit antwoord?


Kan ik ook met maaltijdcheques betalen in mijn Albert Heijn winkel?

Ja, dat kan zeker! Je kunt zelfs bij de zelfscankassa’s met maaltijdcheques betalen. Houd er wel rekening mee dat dit alleen mogelijk is in onze fysieke winkels. Bij online bestellingen voor thuisbezorging kun je helaas niet met maaltijdcheques betalen.

Wat vind je van dit antwoord?


Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?

We willen dat elk bezoek aan onze winkel prettig verloopt. Onze collega’s doen daar dagelijks hun best voor. Ben je toch ergens niet tevreden over? Laat het ons dan weten, zo kunnen we leren en verbeteren.

Je kunt op twee manieren je klacht melden:
  • Direct in de winkel: Vraag gerust naar de supermarktmanager. Die luistert graag naar je verhaal en zoekt samen met jou naar een oplossing.
  • Online of telefonisch: Kom je voorlopig niet langs? Neem dan contact op met onze klantenservice, telefonisch of via één van onze andere contactkanalen. Geef even aan om welke winkel het gaat, dan zorgen wij dat de supermarktmanager contact met je opneemt.
  • Je kunt ook feedback achterlaten over jouw winkelbezoek via het feedbackformulier.

Wat vind je van dit antwoord?


Ik heb gesolliciteerd, maar daarna niks gehoord, wat nu?

We snappen dat je staat te popelen om aan de slag te kunnen. We raden je aan om zelf contact op te nemen met de winkel waar je gesolliciteerd hebt. Zoek de winkel waar je hebt gesolliciteerd, dan vind je ook meteen het telefoonnummer waar ze op te bereiken zijn. Succes!

Wat vind je van dit antwoord?


Ik mis een product in het assortiment, wat nu?

Dat kan gebeuren! Elke winkel heeft maar een beperkte ruimte, dus we maken steeds keuzes uit het grote aanbod. Soms is een product tijdelijk niet op voorraad of past het simpelweg niet meer in het assortiment van jouw winkel.

Mis je iets? Geef het gerust door aan één van onze collega’s in de winkel. Ze helpen je graag met een alternatief of denken met je mee over een oplossing. Samen komen we er vast uit!

Wat vind je van dit antwoord?


Gelden de Bonusaanbiedingen Combo Promo's ook bij online bestellen?

Nee, Combo Promo's zijn alleen beschikbaar in onze winkels. Je herkent dit makkelijk aan het grijze winkelwagen-icoontje met een streep erdoor in de Bonusfolder.

Wat vind je van dit antwoord?