Buitenservies en sterke glazen van MOODS

MOODS staat bekend om haar trendy servies, verfijnde glazen en stijlvolle accessoires. Deze luxueuze sfeer creëer je nu ook buiten! Alle items zijn zorgvuldig ontworpen met tijdloze kleuren en kwalitatieve materialen. Gecombineerd met een slim design is het compact, stapelbaar en makkelijk mee te nemen. Een musthave voor iedereen die graag bewust geniet in stijl!

Familiediner buiten met diverse gerechten en drankjes op een tafel.

Inspiratie voor jouw buitenservies en sterke glazen

Picknicken: alles wat je nodig hebt

Bij lekker weer kan een gezellige picknick niet ontbreken. Maar wat neem je eigenlijk mee voor op het kleedje?

Bekijk tips voor het picknicken
Picknick boodschappenlijstje

Handige tips voor buiten eten

Niks is lekkerder dan op een warme zomerdag buiten eten. We geven je graag een paar handige tips voor tijdens het buiten eten met een vleugje inspiratie voor overheerlijke recepten.

Bekijk de tips
Buiten eten: tips en tricks

Veelgestelde vragen over buitenservies en sterke glazen

Waar kan ik mijn boodschappen thuis laten leveren?

Kijk op https://www.ah.be/kies-een-moment of en wanneer we ook bij jou thuis of op je werk bezorgen. Valt jouw postcode niet binnen ons bezorggebied, maar zie je wel in jouw omgeving onze auto's rijden? Dan woon je net buiten de grens van ons bezorggebied.

We kunnen helaas geen verzoeken voor toevoegen van jouw postcode in behandeling nemen. Check zo nu en dan even of jouw postcodegebied is toegevoegd aan ons bezorggebied.


Heb ik garantie op mijn product uit de schitterende glazen spaaractie?

Bij ons krijg je 2 jaar garantie! Garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.

Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.

Wat is digitale toegankelijkheid?

Digitale toegankelijkheid gaat over hoe websites en apps zijn ontworpen en gebouwd. Als deze goed in elkaar zitten, dan kan iedereen ermee uit de voeten. Ook mensen met een beperking. Denk aan iemand die slechtziend is, doof, of motorisch beperkt. Als digitale omgevingen slim en inclusief in elkaar zitten, sluiten ze niemand buiten.

Maar helaas is dat niet altijd het geval. Een video zonder ondertiteling, een site die je niet met een toetsenbord kunt bedienen, of een app zonder schermlezerondersteuning zijn drempels die sommige mensen letterlijk buitensluiten. En dat is een probleem. Want we leven in een wereld waarin je bijna alles online moet regelen: van bankzaken tot onderwijs, van solliciteren tot zorg of het bestellen van je boodschappen bij Albert Heijn.

Mogen mijn schitterende glazen in de vaatwasmachine?

Ja, de glazen zijn vaatwasserbestendig. Om de levensduur van de glazen te verlengen raden we echter aan ze met de hand te wassen met een milde zeep. Spoel ze daarna zorgvuldig en droog ze meteen af.

Moet ik elke keer een controlecode invoeren als ik wil inloggen?

Nee, gelukkig niet! Je voert een controlecode alleen in als:

  • Je voor het eerst inlogt op een nieuw apparaat.
  • Je je browsercookies hebt verwijderd, waardoor we je niet meer herkennen.
  • Je browsercookies dagelijks automatisch worden verwijderd.
  • Je langer dan 3 maanden niet hebt ingelogd op ah.be.
  • Je inlogt vanaf een bedrijfsnetwerk via VPN waar meerdere mensen toegang hebben.
  • Je inlogt vanuit het buitenland (of met een buitenlands IP-adres).


Voor de AH app geldt wel dat je bij elk nieuw inloggen altijd een controlecode moet invoeren.

Als je na je eerste bezoek terugkomt op onze website en niet in het buitenland bent, kun je gewoon inloggen met alleen je gebruikersnaam en wachtwoord, zonder steeds opnieuw die controlecode.