Reserveren en betalen

Reserveren van boodschappen kan meteen wanneer je een zakelijk account hebt aangemaakt. En schrijf je je in als nieuwe zakelijke klant, dan kan je direct betalen op rekening bij ons aanvragen. Makkelijk toch? Binnen 5 dagen krijg je een bevestiging van ons.

Heb je al een account en wil je alsnog de aanvraag doen? Vul dan het aanvraagformulier in via de link op deze pagina.

Onze betaalmogelijkheden

Via Bancontact

De standaard betaalmethode is met Bancontact aan de deur. Betaal je liever achteraf? Dan kan je betalen via overschrijving of via domiciliëring.

Start gelijk je reservering

Via overschrijving

Via overschrijving betalen? Vraag betalen via overschrijving aan. Je ontvangt binnen 5 dagen een bevestiging per e-mail.

Vraag betalen op factuur aan

Handige hulpjes voor online reserveren

Meest gestelde vragen

Verspillingsbijdrage

Was er niemand om de boodschappen aan te nemen op jouw (werk)locatie toen we bij je wilden leveren? Dat kan natuurlijk gebeuren, maar we hopen dat je begrijpt dat we de online gereserveerde producten niet meer kunnen recupereren.

Bij Albert Heijn vinden we duurzaamheid heel belangrijk en hierin is voedselverspilling een grote uitdaging waar we hard aan werken. Daarom brengen we 25 euro in rekening als verspillingsbijdrage wanneer we gereserveerde boodschappen niet kunnen leveren. Deze kost wordt aangerekend bij de eerstvolgende online reservering.

Wil je vermijden dat je je levering mist? Volg dan je levering op de voet via de website, de app of SMS.

Als je nog vragen hebt, dan kan je altijd terecht bij onze klantenservice.